Starbucks podsumowuje rok 2023

Aktualności

Starbucks podsumowuje rok 2023

27 grudnia 2023

Rok 2023 to czas bardzo intensywnego rozwoju dla marki Starbucks w Polsce. Lokale marki pojawiły się w nowych miastach, umożliwiając kolejnym sympatykom jeszcze łatwiejszy dostęp do bogatej oferty kawiarni.

W tym roku marka otworzyła łącznie aż 6 nowych lokali. Kilka z nich pojawiło się w miejscowościach, w których do tej pory sieć nie była jeszcze obecna. Były to lokale w Rzeszowie, Toruniu i Lubinie. Oprócz tego pojawiły się także kolejne lokalizacje w Bydgoszczy, Warszawie oraz Wrocławiu. Łącznie w Polsce na koniec roku działają już 73 lokale.

Pragniemy być jeszcze bliżej naszych sympatyków, stąd otwarcia kolejnych kawiarni. Zależy nam na tym, aby każdy z naszych miłośników miał swoją ulubioną kawę Starbucks na wyciągnięcie ręki. Obserwujemy również zmieniające się potrzeby i oczekiwania naszych Gości. Między innymi dlatego wprowadziliśmy darmowe roślinne alternatywny mleka, a także rozwijamy kanał delivery. Aby każdy mógł znaleźć w Starbucks dokładnie to czego potrzebuje – mówi Vedran Modric, dyrektor operacyjny Starbucks Polska.

Z kolei dla gości pracujących zdalnie Starbucks już od kilku lat dynamicznie rozwija kanał delivery. Do tej pory marka współpracowała już z największymi platformami do zamawiania posiłków, takimi jak: Glovo, Uber Eats, Pyszne.pl. A od 2023 można zamawiać swoje ulubione napoje i przekąski także za pośrednictwem platform Wolt oraz Bolt.