Piotr Dorak: Nocny Market – magia różnorodności

Aktualności

Piotr Dorak: Nocny Market – magia różnorodności

Choć obiekty typu food hall są wciąż jeszcze nowością na naszym rynku, przyciągają klientów jak magnes. Doceniają oni niepowtarzalny klimat, różnorodność oferty, możliwość przyjemnego spędzenia czasu w miejscu, które tętni życiem. A klienci są dziś wymagający – liczy się wszystko: kuchnia, jakość produktów, obsługa i sposób podania, wystrój wnętrza, muzyka.

W przypadku Nocnego Marketu zdecydowanie jest to przestrzeń, czyli przywrócone do miejskiego życia stare perony. Świetna oferta kulinarna w zestawie ze spójnym designem, kolorowymi neonami, street artem, muzyką i wydarzeniami specjalnymi tworzą unikalny charakter miejsca, do którego chce się wracać – mówi Piotr Dorak, współzałożyciel Nocnego Marketu i Lunaparku, współtwórca klubokawiarni Hocki Klocki. Wiemy też, jak ważne jest zaskakiwanie swoich odbiorców, dlatego w tym roku zrobiliśmy im niespodziankę, powiększając Nocny Market o nową przestrzeń. Drugi Peron z nietuzinkową ofertą koktajlową i grillową. Poza tym myślimy, że mamy dwie przewagi nad klasycznymi food hallami. Po pierwsze, latem większość ludzi ma ochotę spędzać czas na powietrzu, a nie w zamkniętych czterech ścianach. Po drugie, jesteśmy miejscem sezonowym, otwartym tylko przez kilka ciepłych miesięcy. To sprawia, że wielu stałych gości odwiedza nas tłumnie, aby nacieszyć się atmosferą, póki sezon trwa – dodaje.

oprac. red.

fot. fb. nocny market