Paweł Kałuski: Ogródek gastronomiczny – reklamą dla lokalu

Aktualności

Paweł Kałuski: Ogródek gastronomiczny – reklamą dla lokalu

Jesteśmy francuską siecią, nic zatem dziwnego, że co roku z początkiem sezonu uroczyście otwieramy ogródek letni przy naszej restauracji La Brasserie Moderne – mówi Paweł Kałuski, szef kuchni Sofitel Warsaw Victoria.

Filiżanka kawy czy kieliszek wina sączony „en terrace” solo lub w towarzystwie przyjaciół to bardzo ważny element francuskiego stylu życia i takie miejsca są bardzo poszukiwane, szczególnie w Paryżu. My mamy fantastyczne warunki ku temu: znakomita lokalizacja w centrum Warszawy z atrakcyjnym widokiem na budynek warszawskiej Zachęty przy zielonym skwerze. W dodatku w tym roku będzie można wejść do ogródka bezpośrednio z ulicy.

Karta musi być lekka, orzeźwiająca, radosna, wykorzystująca w pełni dary sezonu: nowalijki, truskawki, szparagi. Tworzenie karty ogródkowej pozwala wyjść poza schemat i testować niesztampowe połączenia, bo goście oczekują takiej swobody.

Co roku obowiązkową pozycją w menu są wariacje na temat chłodnika, bo goście bardzo je polubili. Opracowujemy też nowe propozycje sałat z dodatkami, no i oczywiście nie może obejść się bez dań ze szparagami, na które bardzo czekają nasi stali bywalcy – dodaje.