Heinz Selection – 10 najlepszych burgerowni w Polsce

Aktualności

Heinz Selection – 10 najlepszych burgerowni w Polsce

Do programu Heinz Selection dołączyło kolejne 10 najlepszych burgerowni w Polsce. To zwycięzcy tegorocznego konkursu #HeinzSelectionFinals, którego finał odbył się podczas naszych SMAKKów.

  RĘKAWICE PODJĘŁO KILKUDZIESIĘCIU BURGER MASTERÓW Z CAŁEJ POLSKI

To już druga edycja tego globalnego wydarzenia #HeinzSelection w Polsce. Wśród tegorocznych finalistów znalazło się dwadzieścia burgerowni wyłonionych na podstawie rekrutacji online. Pojawiło się wiele nowych twarzy, a także uczestnicy, którzy postanowili ponownie zmierzyć się z wyzwaniem. Burger Masterzy poza umiejętnościami kulinarnymi i kreatywnością musieli wykazać się stalowymi nerwami, bowiem mijający czas budował odczuwalną presję. W przygotowaniu burgera konkursowego należało uwzględnić wykorzystanie sosu/sosów Heinz.

 JURY Z RÓŻNYCH ZAKĄTKÓW ŚWIATA WYBRAŁO NAJLEPSZYCH!

Uczestnicy swoje dzieła zaprezentowali przed doświadczonymi szefami kuchni z wielu części świata. W skład jury profesjonalnego weszli doradcy kulinarni Kraft Heinz zarówno z Polski, jak i USA, Brazylii, Hiszpanii i Libanu oraz eksperci partnerów Aviko HoReCa Polska i RM Gastro. Po każdej turze swoją opinię dotyczącą konkursowych pozycji wyrażali reprezentanci jury degustacyjnego w składzie: manager odpowiedzialny za rozwój marki Heinz na ⅓ świata Steve Chantry oraz topowi Influencerzy – Maciej je, Bagiński oraz Jawor.

Po zaciętej walce Burger Masterów eksperci wyłonili zwycięzców. Oto lokale wybrane w tej edycji:

● Faceburger, Kielce

● KraCow Burgers, Kraków

● SmaszMi, Łódź

● Gęba w niebie. Burgery & Pizza, Białystok

● The Goood Burger, Warszawa

● BRO Burger, Żory

● Matt’s Cheesesteaks, Kraków

● CHAPS gastropub, Gliwice

● Lucky food Burger, Kraków

● Dzika Kuchnia, Szczecin

ZWYCIĘSTWO W KONKURSIE TO POCZĄTEK WSPÓŁPRACY Z HEINZ

Konkurs ten to początek przygody Burgerowni z marką Heinz. Zwycięzcy dołączą do globalnej społeczności, która zrzesza ponad 400 burgerowni w 22 krajach z różnych stron świata. Każda z nich otrzymuje szereg materiałów i produktów, możliwość korzystania z wiedzy ekspertów marki oraz szansę na rozwój, rozpoznawalność i przede wszystkim pozyskanie nowych klientów.

 Przekonali się o tym zwycięzcy poprzedniej polskiej edycji, z których część pozostaje w Heinz Selection na kolejny rok, tworząc wspólnie ekipę ALL STARS.

Kolejna edycja odbędzie się już w następnym roku. Informacje na temat harmonogramu zgłoszeń będą publikowane na profilach Kraft Heinz Food Service – Facebook i Instagram.