Zmiany kadrowe w Louvre Hotels Group

Aktualności

Zmiany kadrowe w Louvre Hotels Group

Ostatni kwartał roku w Louvre Hotels Group upływa pod znakiem udanych transferów i obiecujących awansów, które w obliczu wyzwań stojących przed branżą wzmacniają potencjał kadrowy polskiego regionu jednego z wiodących graczy na europejskim rynku hotelowym.

Listę zmian otwiera ważny transfer Iwony Janosiewicz, profesjonalistki od dwudziestu lat związanej z branżą, która dotychczas rozwijała swoją karierę w ramach grupy hotelowej Orbis/Accor i od 2016 roku piastowała stanowisko General Managera hotelu Mercure Wrocław Centrum. Janosiewicz jest pionierką zrównoważonego podejścia do gastronomii w polskim hotelarstwie, która dała się poznać branży z pracy na rzecz ograniczenia marnowania żywności w obiektach hotelowych. Jej bogate doświadczenie zawodowe i zaangażowana postawa stanowią dla LHG wielki atut w realizacji celów rozwojowych grupy. Iwona Janosiewicz z początkiem października objęła stanowisko Cluster General Managera multibrandowego obiektu Louvre Hotels Group zlokalizowanego przy ulicy Towarowej w Warszawie i obejmującego hotele marek Première Classe, CampanileGolden Tulip wraz z centrum konferencyjnym i zapleczem gastronomicznym.

Od października naprzeciw nowych wyzwań stanął również Revenue Manager warszawskiego kompleksu hotelowego Jakub Duda, który zachowując swoją dotychczasową pozycję i obowiązki, objął stanowisko Area Revenue Managera odpowiedzialnego za zarządzanie przychodami większości obiektów Louvre Hotels Group w Polsce. Jego wiedza, umiejętności i doświadczenie zostaną zaangażowane do rozwoju PRME – globalnego projektu dedykowanego rozwojowi zarządzania przychodami w Louvre Hotels Group. Duda związany jest z grupą od 2014 roku.

Z kolei Mateusz Walaszek awansował na Rooms Division Managera warszawskiego kompleksu hotelowego. W toku kariery w Louvre Hotels Group rozwijał swoje kompetencje od szeregowego pracownika recepcji przez kierownika zmiany i Front Office Managera aż po dyrektora hotelu Première Classe Warszawa. Doskonała znajomość wszystkich aspektów funkcjonowania działu, nad którym objął kierownictwo, wspaniale przygotowała go do przyjęcia nowych obowiązków i realizowania stojących przed nim ambitnych celów.

Jakub Goliński związał się z Louvre Hotels Group w 2015 roku i przeszedł całą ścieżkę awansów w dziale Front Office aż po kierownika recepcji w hotelu Campanile Warszawa. Dotychczasowe zaangażowanie i sukcesy otworzyły przed nim drogę dalszego rozwoju w ramach grupy. Od października przejął obowiązki Mateusza Walaszka jako Manager hotelu Première Classe zlokalizowanego w warszawskim obiekcie multibrandowym.

Zmiany kadrowe i awanse w Louvre Hotels Group w ostatnich miesiącach 2021 roku objęły nie tylko warszawski kompleks hotelowy. Z początkiem listopada w uznaniu dotychczasowych sukcesów na nowe stanowisko mianowany został Mateusz Lewandowski, związany z LHG od 2012 roku. Jako Deputy Director of Sales Poland będzie czuwał nad dalszym wzmocnieniem pozycji rynkowej polskich hoteli grupy.