30 czerwca Instytut Kulinarny Transgourmet gościł restauratorów, blogerów, przedstawicieli mediów oraz partnerów kwietniowej konferencji Made For Restaurant. Podczas after party laureaci konkursu otrzymali odznaczenia oraz dyplomy. Była to okazja do podsumowania minionej edycji, jak również wzajemnego inspirowania się w przestrzeni stworzonej na potrzeby takich wydarzeń. Poradnik Restauratora był partnerem medialnym tego wydarzenia.
Ubiegłe miesiące należały do najtrudniejszych dla branży gastronomicznej, jednak determinacja i kreatywność to cechy, której nie są pozbawieni restauratorzy i właściciele lokali gastronomicznych. Najlepsi z nich, swoimi doświadczeniami podzielili się w trakcie kwietniowej konferencji Made For Restaurant „Fighters”. Partnerem strategicznym tego wydarzenia były marki Transgourmet i Selgros Cash & Carry.
Pretekstem do podsumowania ostatniej edycji konferencji było after party, które odbyło się 30 czerwca w Instytucie Kulinarnym Transgourmet. Była to pierwsza od wielu miesięcy okazja do wspólnego spotkania się, wymiany doświadczeń, podsumowanie zmian, które zaszły w branży i nowych sposobów na komunikację z Gośćmi. W trakcie wydarzenia wręczono również nagrody zwycięzcom plebiscytu Fighters, czyli najlepszym lokalom, którym udało się przetrwać w pandemii i zdefiniowały swoje biznesy na nowo, nierzadko przeformatowując całkowicie swoją dotychczasową działalność.
Partnerem wydarzenia był Instytut Kulinarny Transgourmet, który gościł uczestników imprezy.
Stworzyliśmy tę przestrzeń między innymi na potrzeby takich wydarzeń, jak dzisiejsze, kiedy to spotykamy się w gronie pasjonatów gastronomii. Możemy nie tylko wymienić doświadczenia, ale i wzajemnie się inspirować. Mamy nadzieję, że zarówno infrastruktura Instytutu, jak i nasi eksperci sprawią, że będę czuli się tu Państwo dobrze i to nie ostatni raz, kiedy spotykamy się tu wszyscy – mówił Andrzej Drus, manager Instytutu Kulinarnego Transgourmet.
Ostatnie kilkanaście miesięcy było trudne dla branży gastronomicznej. Zdajemy sobie sprawę z tego, ile wyzwań pojawiło się przed Wami i jak wiele wysiłku włożyliście w to, aby Wasze lokale przetrwały. Cieszymy się, że znów możecie gościć klientów w swoich restauracjach. Mamy nadzieję, że najgorszy czas mamy już wszyscy za sobą, a kolejne miesiące będą dla gastronomii łatwiejsze – mówił Marcin Dera, Dyrektor Sprzedaży ds. Gastronomii Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.
Wydarzenie było uświetnione poczęstunkiem, przygotowanym przez kucharzy Instytutu Kulinarnego Transgourmet – nie zabrakło ostryg, finger foodów, jak również dań mięsnych i wegetariańskich.
Fot. Karol Stańczak / FOR Solutions