Violife Professional to teraz nowa nazwa Upfield Professional. Zmiana jest związana ze zwiększeniem zaangażowania firmy Upfield w promowanie produktów roślinnych dla branży gastronomicznej.
Marka Violife jest światowym liderem roślinnych alternatyw dla serów. Jest obecna na ponad 65 rynkach i cieszy się uznaniem milionów klientów na całym świecie. Nazwa Violife Professional stanowi potwierdzenie zaangażowana firmy Upfield w zaspokajanie rosnącego zapotrzebowania na żywność pochodzenia roślinnego w branży gastronomicznej i hotelarskiej.
Wzrost liczby fleksitarian sprawił, że coraz więcej osób na całym świecie poszukuje opcji żywieniowych opartych na produktach roślinnych. Dla wielu z nich motywację stanowią względy etyczne oraz świadomość wpływu, jaki produkty mleczne i mięsne wywierają na środowisko. Wiele osób poszukuje także posiłków odpowiadających ich wykluczeniom, alergiom i potrzebom dietetycznym – ograniczaniu nabiału, glutenu czy laktozy.
Misją Violife Professional jest zapewnienie konsumentom smacznych i pożywnych posiłków dostępnych zarówno w domu, jak i poza nim, które spełniają wszystkie potrzeby dietetyczne – bez konieczności kompromisu w kwestii smaku czy wydajności.
Nasza firma szybko się rozwija. Jesteśmy ambitni i mamy wielkie marzenia oraz ekscytujące plany dotyczące przyszłości żywności opartej na roślinach. Wierzymy, że siła i rozpoznawalność marki Violife da nam więcej możliwości w promowaniu korzyści płynących z żywności pochodzenia roślinnego w gastronomii – mówi Simon Lawrence, Head of Violife Professional w Europie Północnej. – Znajdujemy się w kluczowym momencie, w którym ludzie na całym świecie muszą i chcą zmienić sposób odżywiania – nie tylko w celu zmniejszenia wpływu na klimat, ale także dopasowania do bardziej elastycznych potrzeb żywieniowych. Szefowie kuchni mogą być na czele tej zmiany, kierując swoich klientów w stronę żywności w większym stopniu opartej na roślinach oraz oferując konsumentom większy wybór – dodaje.
Zmiana nazwy na Violife Professional odbywa się globalnie. Firma Upfield cały czas konsekwentnie angażuje nowych partnerów w tworzenie zrównoważonych posiłków i przepisów opartych na roślinach, a pod nową marką nadal będzie rozwijać swoje portfolio i oferować nowe produkty na bazie roślin, które sprostają rosnącym wymaganiom branży HoReCa.
Na co dzień pracujemy z szefami kuchni oraz restauratorami i także w Polsce dostrzegamy znaczące zmiany. Roślinna rewolucja na naszych talerzach jest nieunikniona, a my cieszymy się, że bierzemy w niej udział i że możemy pomagać szefom kuchni rozszerzać menu o opcje oparte na roślinach i bardziej przyjazne dla naszej planety. W naszej ofercie jest wiele produktów, które ułatwiają przygotowanie dań i deserów, także dla alergików lub osób wykluczających z diety nabiał albo gluten, a to rosnąca grupa konsumentów, która także zasługuje na doskonałej jakości smaczne dania – mówi Wiktor Orliński, Dyrektor Marketingu Violife Professional CEE.
Wraz z nową nazwą, odświeżona zostaje strona internetowa: https://www.violifeprofessional.com/pl-pl, na której znajdują się nowe przepisy i pomocne artykuły dla klientów. Szefowie kuchni, producenci dan, restauratorzy czy hotelarze mogą również śledzić nowości Violife Professional na profilach: Instagram (@violifepro_pl), Facebook (violifepropl) i profilu Szefa Kuchni Roberta Kopacza: (ChefRobertKopacz).