#makeitplant – globalna kampania Upfield

Aktualności

#makeitplant – globalna kampania Upfield

Globalna kampania Upfield Professional pod hasłem #makeitplant zachęca do wprowadzania do menu dań roślinnych. Akcję zapoczątkowano na przełomie maja i czerwca podczas Worldchefs Congress 2022 w Abu Dhabi, jednego z najważniejszych na świecie wydarzeń dla branży gastronomicznej.

W ramach kampanii Upfield Professional, wraz ze swoją marką alternatyw nabiału Violife, zachęcają szefów kuchni do stosowania większej ilości składników pochodzenia roślinnego oraz zastępowania nimi produktów odzwierzęcych. Producent przekonuje, że produkty plant-based to nie chwilowa moda, a trend, który zostanie z nami na długo. Upfield, którego oferta do 2025 roku ma być w 100% roślinna, chce być partnerem dla branży HoReCa i pomagać szefom kuchni na całym świecie skupiać się na zrównoważonych i roślinnych alternatywach produktów odzwierzęcych, przedstawiając przepisy i zachęcając do podjęcia zobowiązania #makeitplant.

Akcja #makeitplant to zachęta dla szefów kuchni z całego świata, by podjęli wyzwanie i oficjalnie zadeklarowali wprowadzanie do menu większej ilości produktów roślinnych oraz inspirowanie osób z branży i najbliższego otoczenia do roślinnego gotowania. Upfield zapewni szefom kuchni cały czas poszerzaną gamę roślinnych produktów stworzonych i rozwijanych z myślą o profesjonalnej gastronomii oraz przepisy, szkolenia i promocję zrównoważonego jedzenia.

Kampania #makeitplant to kolejny krok w realizowaniu misji Upfield budowania lepszej przyszłości opartej na roślinach, ale także wskazanego w raporcie ESG celu zwiększenia wiedzy i umiejętności 40 tysięcy szefów kuchni na całym świecie w zakresie diety roślinnej i stworzenia sieci 5 milionów roślinnych szefów kuchni.

Uczestnicy Światowego Kongresu Szefów Kuchni reprezentowali miliony kucharzy na całym świecie. Uświadamianie wyzwań jakie przed nami stoją, pokazywanie szans oraz opowiadanie, dlaczego warto gotować dla gości w sposób bardziej zrównoważony, oczywiście z zachowaniem smaku i przyjemności z gotowania, to wielkie wyzwanie – mówi Wiktor Orliński, Kierownik Marketingu ds. Foodservice w Upfield Professional. – Podczas kongresu nasi eksperci aktywnie uczestniczyli również w kursach mistrzowskich, dyskusjach panelowych i pokazach, podobnie zresztą jak robią to cały czas promując kuchnię roślinną na polskim rynku – dodaje.

Szefowie Kuchni z Polski również mogą dołączyć do akcji #makeitplant – wystarczy zarejestrować się na stronie: https://www.abetterplantbasedfuture.com/en/makeitplant/pledge

Upfield jest największą na świecie firmą tworzącą produkty do smarowania, smażenia i gotowania bazujące na olejach roślinnych. Misją firmy jest tworzenie „lepszej przyszłości opartej na roślinach”.