Sweet Gallery rozszerza zasięg w Polsce i za granicą

Aktualności

Sweet Gallery rozszerza zasięg w Polsce i za granicą

Sweet Gallery jest jednym z największych w Polsce operatorem kilku marek gastronomicznych takich jak Lodolandia & Kołacz na Okrągło, SiGelato i Bafra Kebab. W tej chwili zajmuje prawie 20% rynku w segmencie street food. Firma skutecznie podbija także rynki zagraniczne. Ambasadorem marki Bafra Kebab został Mariusz Pudzianowski.

W katalogu marek, należących do Sweet Gallery znajduje się obecnie Lodolandia & Kołacz na Okrągło, Bafra Kebab i SiGelato. Każda z nich funkcjonuje w segmencie outdoor w formie stacjonarnych przyczep, z możliwością relokacji, dzięki mobilności jaką posiadają. W tej chwili wszystkich punktów jest ponad 800. Firma nie zwalnia tempa i w ciągu tego roku planuje przebić liczbę 1000 punktów.
Już teraz mogę powiedzieć, że jesteśmy największą firmą i właścicielem sieci gastronomicznej w segmencie street food w Polsce. Mamy apetyt na więcej. Chcemy rozwijać dotychczasowe marki, ale też niewykluczone, że wystartujemy z nowymi modelami – przyznaje Krzysztof Olesiak, prezes i właściciel firmy Sweet Gallery.
Dla Sweet Gallery rok 2022 był bardzo udany, zarówno pod względem rozwoju sieci, jak i sprzedaży. Rynek lodów w Polsce ma ogromną wartość, która szacowana jest na ok. 3,5 mld. zł. Dużą popularnością cieszą się też kebaby, których wartość szacowana jest podobnie, na ok. 3 mld. zł.  Zdaniem Krzysztofa Olesiaka, jest więc z czego czerpać.
Wraz z początkiem kwietnia zaczynamy sezon lodowy, na który przygotowujemy się od jesieni. Testujemy i wprowadzamy nowości w ofercie lub modyfikujemy dotychczasowe propozycje. Od 1 kwietnia rusza sprzedaż lodów świderków pod marką Lodolandia i lodów rzemieślniczych SiGelato – podkreśla Krzysztof Olesiak.
Firma pracuje również nad rozpoznawalnością swoich marek. Obecnie ambasadorem marki Bafra Kebab jest Mariusz Pudzianowski, znany większości jako Pudzian. – Mam bardzo wiele ofert współpracy, ale decyduj ę się na współpracę tylko z firmami, których jestem pewien, które poznałem i wiem, jak funkcjonują na biznesowej mapie. Z firm ą Sweet Gallery, właścicielem sieci franczyzowej Bafra Kebab, poznałem się już jakiś czas temu. Mogę powiedzieć, że utożsamiam się z takim stylem zarządzania w biznesie. Bardzo dużo jeżdżę po Polsce i widzę, jak sie ć się rozrasta, coraz częściej widzę punkty Bafra Kebab w Polsce, w przeróżnych miejscowościach, dużych i małych – przyznaje
Mariusz Pudzianowski.
Współpraca ze sportowcem i przedsiębiorcom potrwa rok. W tej chwili w Polsce pod marką Bafra Kebab funkcjonuje 298 punktów. Do końca tego roku liczba się podwoi.
Sweet Gallery rozwija się też za granicą pod marką Ice and Roll i Cake and Roll. W tej chwili ich punkty znajdują się w Rumunii, na Słowacji i w Niemczech. W sumie jest ich wszystkich 50. Firma planuje rozwój w kolejnych krajach.