Made For Restaurant w Sopocie za nami

Aktualności

Made For Restaurant w Sopocie za nami

Za nami konferencja hybrydowa Made For Restaurant – New Generation. 21 czerwca prawdziwi rewolucjoniści bez ogródek zdradzili swoje biznesowe i prywatne „przełomy”, poddali je ocenie ponad 400 liderom branży, którzy słuchali niebywałych historii: od krwistego tatara, do miłości i restauracji. O poszukiwaczach pysznego ryżu podbijających Poznań, o kawiarniach zarządzanych ze Szwecji i Tajlandii, o gruzińskiej restauracji — antidotum na rozwód oraz francuskiej melancholii, która przerodziła się w jeden z najbardziej rentownych biznesów w Polsce. 

Wciąż można się rejestrować na konferencję on-line: https://meeting15.com/pl/join-event/for-solutions-konferencja-hybrydowa-made-for- restaurant-wtorek-21-czerwca-2022-r-radisson-blu-hotel-sopot-edycja-new-generation. Wszyscy zarejestrowani na konferencję uczestnicy otrzymują dostęp do materiałów i nagrań z wydarzenia, aż do 21 lipca 2022 r.

Koncepcja wyboru najlepszych restauratorów to prawdopodobnie jedyna forma doceniania i nagradzania tych profesjonalistów na świecie. Do tej pory pokazywano restauracje, szefów kuchni, a tym razem brylują i pokazują swoje doświadczenia przedsiębiorcy. Na scenie hotelu Radisson Blu w Sopocie stanęło grono najwybitniejszych w Polsce restauratorów w kategorii „New Generation”. Po raz pierwszy jury oraz profesjonaliści docenili też lokalnych i ogólnopolskich influencerów gastronomicznych.

Wyniki okazały się niezwykle ciekawe i potwierdzające tezę wynikającą z konferencyjnych dyskusji, że dzisiaj budowanie własnych społeczności w social mediach to klucz do sukcesu, również w biznesie – opowiada Agnieszka Małkiewicz, prezes zarządu FOR Solutions i organizatorka konferencji MADE FOR Restaurant.

 Goście PREMIUM

 Jak ważna jest branża gastronomiczna dla polskich miast, pokazała obecność aż dwóch prezydentów Sopotu: Jacka Karnowskiego – Prezydenta Miasta Sopotu oraz Marcina Skwierawskiego – Wiceprezydenta Miasta Sopotu, którzy z szacunkiem odnieśli się do dokonań trójmiejskich i ogólnopolskich restauratorów, wspólnie degustując dania od wybitnych szefów kuchni: Piotra Kościuka z Radisson Blu Hotel Sopot i Tomasza Kościuka z Rebread oraz uczestnicząc w kuluarowych rozmowach.

 Rwące tematy

Wśród ponad 400 uczestników konferencji (stacjonarnych i on-line) MADE FOR Restaurant – New Generation można było spotkać kluczowych przedsiębiorców trójmiejskich, przedstawicieli lokalnych organizacji turystycznych i biznesowych oraz gości specjalnych z Polski i Danii, a dokładniej z Kopenhagi. Po raz kolejny frekwencja okazała się zawrotna, a według opinii gości – merytoryka spełniła oczekiwania nawet najbardziej wybrednych. Dowiedzieliśmy się, m.in.:

– jak dotrzeć do turysty zagranicznego, polskiego i lokalnego?

– jak promować swoją restaurację, jeśli brak funduszy marketingowych?

– jakie są trendy w social mediach, np. tiktokizacja oraz influencer marketing,

– zrównoważony rozwój restauracji a oszczędności.

O tym wszystkim posłuchać uczestnicy sopockiej konferencji. Wciąż można się zarejestrować i oglądać nagrania z wydarzenia oraz korzystać z materiałów od Partnerów. Wystarczy rejestracja na stronie: https://forsolutions.pl/made-for-restaurant-new-generation/#rejestracja

Zwycięzcy

Podczas wieczornego koktajlu w Radisson Blu Hotel Sopot poznaliśmy zwycięzców konkursów: TOP Influencerów gastronomicznych oraz TOP Restauratorów w kategorii New Generation. Kim oni są?

TOP Restauratorzy Nowej Generacji:

Zdobywcy nagrody głównej, którzy otrzymali 33,3 % głosów uczestników konferencji to: Beata Śniechowska i Tomasz Czechowski z restauracji Młoda Polska Bistro & Pianino (Wrocław). Co dla zwycięzców oznacza bycie restauratorami nowej generacji?

Staramy się otwierać kulinarnie serca i to jest nasza największa siła. Bardzo dziękujemy naszemu zespołowi, z którym tworzymy Młodą Polskę. To im dedykujemy tą nagrodę – odpowiadają TOP Restauratorzy.

Stypendium biznesowe MADE FOR Restaurant w kategorii New Generation, które otrzymali, obejmuje nagrody: kolacja dla 2 osób w jednej z najciekawszych restauracji w Kopenhadze od FOR Solutions, organizatora konkursu; roczny abonament na system MojStolik.pl wraz z tabletem wdrożeniowym; voucher na udział w pomorskim podcaście kulinarnym Czary – Gary od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej; prezent: alcohol experience od firmy Chopin Vodka Poland oraz prezent: wine experience od Niemieckiego Instytutu Wina.

Zdobywcy nagród specjalnych to:

Natalia Sitarska i Łukasz Smoliński z DESEO, Tasteaway (Warszawa), którzy otrzymali kolację SAM na SAM z Magdą Gessler w restauracji U Fukiera.

Ofka Piechniczek i Kamil Kita z restauracji Śląska Prohibicja (Katowice) i Morski Zając (Kuźnica płw. Helski). Restauratorzy wygrali voucher na weekendowy city break w regionie pomorskim od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

 TOP Influencerzy gastronomiczni 2022:

Zdobywczyni nagrody głównej, która otrzymała aż 44,6 % głosów uczestników sopockiej konferencji to: Katarzyna Płachecka, instagramerka @krakow.food_kati, która prowadzi agencję marketingu dla gastronomii.

Wyróżnienie jest dla mnie potwierdzeniem, że moja praca z ostatnich pięciu lat wniosła wartość i została dostrzeżona. Zamierzam kontynuować wspieranie rozwoju polskiej gastronomii i promowanie tego, co dobre w polskiej kuchni – podsumowuje Kati.

NAGRODY, które otrzymała influencerka to: kolacja SAM Na SAM z Danielem Pawełkiem – TOP Restauratorem wg Forbes Polska & FOR Solutions; voucher na udział w pomorskim podcaście kulinarnym Czary – Gary od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej; voucher na weekendowy city break  w regionie pomorskim od PROT; voucher na dwie noce dla dwóch osób w Hotelu Sopot **** od Sopockiej Organizacji Turystycznej; prezent: alcohol experience od firmy Chopin Vodka Poland oraz prezent: wine experience od Niemieckiego Instytutu Wina.

Zdobywcy nagród specjalnych to:

Lara Gessler z Pracowni Kulinarnej Lary Gessler i restauracji Słodki Słony. Influencerka wygrała audyt social mediów od najlepszej na polskim rynku agencji influencerskiej – LifeTube (LTTM).

Tosia Kolo (Tocha Brocha) i Marta Śliwicka z Burczymiwbrzuchu.pl, które otrzymały kolację SAM na SAM z TOP Restauratorami wg Forbes i FOR Solutions: Agnieszką i Marcinem Kręglickimi. Nagrodę wręczyła Nela Kręglicka z Kręgliccy Restauracje & Catering.

Maciej je, który otrzymał kolację SAM na SAM z

TOP Restauratorem wg Forbes i FOR Solutions: Arturem Jarczyńskim.

Poradnik Restauratora był partnerem medialnym tego wydarzenia.

Fot. Karol Stańczak Fotografia,

źródło: MADE FOR Restaurant

2022-06-21 Sopot Made For Restaurant edycja NEW GENERATION fot. Karol Stanczak
2022-06-21 Sopot Made For Restaurant edycja NEW GENERATION fot. Karol Stanczak
2022-06-21 Sopot Made For Restaurant edycja NEW GENERATION fot. Karol Stanczak
2022-06-21 Sopot Made For Restaurant edycja NEW GENERATION fot. Karol Stanczak
2022-06-21 Sopot Made For Restaurant edycja NEW GENERATION fot. Karol Stanczak
2022-06-21 Sopot Made For Restaurant edycja NEW GENERATION fot. Karol Stanczak
2022-06-21 Sopot Made For Restaurant edycja NEW GENERATION fot. Karol Stanczak
2022-06-21 Sopot Made For Restaurant edycja NEW GENERATION fot. Karol Stanczak
2022-06-21 Sopot Made For Restaurant edycja NEW GENERATION fot. Karol Stanczak
2022-06-21 Sopot Made For Restaurant edycja NEW GENERATION fot. Karol Stanczak
2022-06-21 Sopot Made For Restaurant edycja NEW GENERATION fot. Karol Stanczak
2022-06-21 Sopot Made For Restaurant edycja NEW GENERATION fot. Karol Stanczak
2022-06-21 Sopot Made For Restaurant edycja NEW GENERATION fot. Karol Stanczak
2022-06-21 Sopot Made For Restaurant edycja NEW GENERATION fot. Karol Stanczak
2022-06-21 Sopot Made For Restaurant edycja NEW GENERATION fot. Karol Stanczak
2022-06-21 Sopot Made For Restaurant edycja NEW GENERATION fot. Karol Stanczak