Konferencja Made For Restaurant – turkusowa edycja

Aktualności

Konferencja Made For Restaurant – turkusowa edycja

26 maja 2022

21 czerwca w sopockim Radisson Blu Hotel odbędzie się turkusowa edycja konferencji Made For Restaurant. Dowiemy się, czym jest hasło „New generation” wśród TOP Restauratorów?

Nadciąga nowa fala restauratorów, która zmiata z rynku stare postrzeganie gastronomii. Tu nie chodzi o wiek, a mentalność i otwartość na zrównoważony rozwój, ,,turkusowe” zespoły oraz nowoczesne aplikacje i własną lojalną społeczność w mediach społecznościowych. Udowodnimy to już 21 czerwca w Radisson Blu Hotel Sopot w międzynarodowym gronie, podczas interaktywnej edycji konferencji Made For Restaurant, której partnerem po raz pierwszy jest Miasto Sopot. Wybierzemy TOP 10 Restauratorów „New generation” i poznamy TOP influencerów. Usiądziemy przy okrągłym stole z restauratorami wyróżnionymi w rankingu TOP 50 polskich restauratorów według Forbes & FOR Solutions. Zapraszamy też na koktajl party i degustacyjne opowieści Piotra Kościuka i Michała Gębali, odpowiedzialnych za kuchnię w Radisson Blu Hotel, Sopot – mówi Agnieszka Małkiewicz, organizator.

Formuła hybrydowa

To będzie warsztatowa edycja, pełna degustacji, warsztatów i po raz pierwszy w historii elementów speed datingu.

TEMATY – edycja międzynarodowa, po raz pierwszy od dwóch lat

Program został starannie zaprojektowany, aby uczestnicy poczuli się pewniej w dzisiejszych trudnych warunkach rynkowych pod kątem ekonomii, relacji i psychologii biznesu.

– Nikomu nie odmawiamy pomocy – zapewnia Agnieszka Małkiewicz.

• Rewolucjoniści na rynku gastro – naśladować, czy patrzeć z pobłażaniem? – zapytani zostaną o to podczas speed datingu TOP 10 restauratorzy, nominowani w kategorii New Generation. Wśród nich: Justyna Kosmala (Charlotte, Wozownia i Lupo. Pasta Fresca, Warszawa), Gaweł Czajka (Cały Gaweł, Sopot), Rafał Koziorzemski (Fisherman — finest food & wine, Sopot), Ofka Piechniczek i Kamil Kita (Śląska Prohibicja, Katowice i Morski Zając, Kuźnica), Natalia Sitarska i Łukasz Smoliński (DESEO Patisserie & Chocolaterie, Warszawa), Jakub Tepper i Sungmin Han (Min’s Onigiri, Min’s Table oraz Kim Chi Ken, Poznań), Tomasz Muza (Molam Thai Canteen & Bar i LUKTUNG — wkrótce otwarcie, Kraków), Beata Śniechowska i Tomasz Czechowski (Młoda Polska Bistro & Pianino, Wrocław) oraz Monika Winny i Adam Tyszkiewicz (Osiem Misek, Wrocław). Prezentację nominowanych poprowadzi Daria Pawlewska z Kukbuk.pl.

• Influencer, bloger, vloger, dziennikarz – kto z nich jest wrogiem, a kto przyjacielem restauratora? – Poznamy 10 wspaniałych, których warto obserwować, bo mają wpływ na to, czy goście wpadają do naszych restauracji. Panel dyskusyjny z nimi poprowadzi Maciej Nowak z Gazety Wyborczej, krytyk kulinarny i teatralny.

• Jak dzisiaj nie dać nabić się w butelkę marketingowym „patodoradcom gastronomicznym”? Spojrzymy na to zagadnienie wielowymiarowo. Jak nadążyć za odbiorcami i zasięgi przekuć na realnych gości w restauracji? To będą dobre i złe praktyki z branży. Na podkładzie merytorycznym dyskusję rozwiną: Marek Cynowski, twórca restauracji wirtualnych Rebel Tang, Olga Hinc z Nespresso Professional — marki współpracującej z prestiżowymi liderami opinii na całym świecie oraz Małgorzata Jakimowicz — Business Development Director w LTTM, która opiekuje się i kreuje najmocniejszych YouTuberów na rynku. Ten strategiczny panel poprowadzi Rafał Lankosz, marketing manager z Unilever Food Solutions (partner strategiczny konferencji), który zauważa

Koktajl wieczorny, ogłoszenie zwycięzców i nagród

Kolacja sam na sam z najlepszymi polskimi restauratorami, jak Magda Gessler, Daniel Pawełek, Artur Jarczyński oraz Agnieszka i Marcin Kręgliccy. Doświadczenia kulinarne w ich restauracjach to marzenie niejednego restauratora i influencera kulinarnego, które dzięki naszej konferencji może się spełnić. Będą też niespodzianki rozwojowe, programy wsparcia w budowaniu social mediów od najlepszych na polskim rynku agencji social mediowych, jak LifeTube (LTTM) oraz vouchery weekendowe w Trójmieście dla TOP Restauratora i TOP Influencera od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

Zwycięzca stypendium biznesowego Made For Restaurant dla restauratorów w kategorii New Generation, otrzyma kolację dla 2 osób w jednej z najciekawszych restauracji w Kopenhadze, wywiad w kanałach branżowych, tour po trójmiejskich restauracjach połączony z atrakcjami turystycznymi oraz wartościowy prezent rzeczowy od firmy Chopin Vodka. Kolejne niespodzianki w toku…

Udział w konferencji i wieczornym koktajlu, które odbędą się w 21 czerwca w Sopocie lub on-line jest bezpłatny dla właścicieli i pracowników lokali gastronomicznych. Dla producentów, sprzedawców, dostawców produktów i usług dla branży HORECA oraz pozostałych przedstawicieli rynku gastronomicznego bilety wstępu kosztują 120 zł za udział w wydarzeniu on-line oraz 250 zł za wydarzenie stacjonarne.

Wszyscy zarejestrowani na konferencję uczestnicy otrzymują dostęp do materiałów i nagrań z wydarzenia, aż do 21 lipca 2022 r.

Poradnik Restauratora jest partnerem medialnym tego wydarzenia.