„Rama” rozpoczyna współpracę z szefem kuchni Gordonem Ramsayem, który pokazuje nowe podejście do przygotowania posiłków. Znany na całym świecie chef zachęca osoby gotujące w swoich domach do wykorzystania „Ramy”, roślinnej alternatywy dla masła i udoskonalania codziennych posiłków.
Spośród wielu zalet, Ramsay jest prawdopodobnie najbardziej znany z wspierania domowych kucharzy w przygotowaniu posiłków. Nie inaczej jest w przypadku tej współpracy. Wykorzystanie „Ramy” w kuchni to łatwy sposób na urozmaicenie domowego jedzenia, bez uszczerbku dla smaku i kulinarnych efektów.
„Wierzę w dobre, uczciwe gotowanie z użyciem wysokiej jakości składników i mogę szczerze powiedzieć, że „Rama” mnie urzekła. Przetestowałem ją na wiele sposobów – od jajecznicy po ciasto czekoladowe. Daje mi kremowość i bogaty smak, jaki otrzymuję z masła, a jednocześnie jest bardziej zrównoważona z punktu widzenia klimatu. Zachęcałbym osoby gotujące w domach do takiej zamiany i sprawdzenia samemu, co dzięki temu można osiągnąć!” – mówi Gordon Ramsay.
We współpracy z Ramsayem, „Rama” chce promować wszechstronność i wysoką jakość swoich produktów. Światowej klasy chef będzie testował produkty tej marki, pokazując jak do gotowania i pieczenia w domu dodać szczyptę klasy – niezależnie od tego czy jest to ciasto czekoladowe, pyszne risotto, czy puszyste naleśniki.
Natomiast Gordon Ramsay współpracując z “Ramą” chciałby, aby osoby gotujące samodzielnie porzuciły nudne nawyki kuchenne i podniosły poziom swojego domowego gotowania i pieczenia.
“Z ogromną dumą ogłaszam naszą nową kampanię „Skip the Cow” z udziałem kultowego szefa kuchni Gordona Ramsaya. Współpraca ta stanowi bezprecedensowy krok w promowaniu wyjątkowego smaku i wszechstronności użycia „Ramy” w gotowaniu i pieczeniu. Pasja Gordona do przygotowywania wspaniałych potraw idealnie wpisuje się w nasze zaangażowanie w innowacje i oferowanie zrównoważonych, bezmlecznych alternatyw – i to bez uszczerbku dla smaku i przygotowania posiłków. A jeśli sam Gordon Ramsay uważa to za słuszne, nie możemy się z nim nie zgodzić” – powiedział Jorn Socquet, Chief Marketing Officer Developed Markets z firmy Flora Food Group.
Nowa, globalna kampania reklamowa „Skip the Cow” z udziałem szefa kulinarnego Gordona Ramsaya startuje dziś. W Polsce działania będą obejmowały m.in. komunikację na materiałach reklamowych w sklepach, w gazetkach i na półkach sklepowych.
źródło: Flora
oprac.: red.