Golden Tulip, flagowa marka Louvre Hotels Group, w której najwyższej klasy usługi hotelarskie łączą się z holenderską sztuką beztroski. W Polsce z okazji jubileuszu marka przygotowała niezwykły prezent dla gości – wielkie otwarcie (18.08.2022) zrewitalizowanego hotelu Golden Tulip Warsaw Centre.
Historia marki Golden Tulip rozpoczęła się w 1962 r. Pierwszy hotel pod jej szyldem wyrósł na holenderskiej ziemi, w kraju słynącym z niezliczonych odmian tulipanów i kultury, w której wszystkie sfery życia łączy beztroskie podejście wyrażone w słowie: „gezellig!”. Nie sposób zwięźle przetłumaczyć tego określenia na język polski, ale łatwo pojąć jego sens w praktyce – wystarczy do tego kilka chwil spędzonych w jednym z hoteli, gdzie praca i zabawa zawsze spotykają się w harmonii.
Dziś Golden Tulip to 160 hoteli rozsianych po świecie. Łączy je wspólne dziedzictwo, przywiązanie do filozofii beztroski i utrzymywanie wspólnych standardów właściwych dla międzynarodowej marki premium. Każdy z nich ma w sobie również coś unikalnego, a to dzięki ludziom, którzy zamieniają budynek hotelowy w miejsce pełne życia. Zarówno goście, jak i pracownicy współtworzą każdy hotel, nadając mu niepowtarzalną osobowość i lokalny koloryt.
Nad Wisłę marka ta zawitała w 2004 r. wraz z pierwszym otwarciem hotelu Golden Tulip Warsaw Centre, który po ostatniej modernizacji jest flagowym obiektem Louvre Hotels Group w Polsce. Nowa odsłona Golden Tulip Warsaw Centre — zaprezentowana oficjalnie 18 sierpnia 2022 r. — to 143 pokoje ze strefą sypialno-wypoczynkową, w których sfery pracy i zabawy tworzą zharmonizowaną całość. To stylowe przestrzenie publiczne sprzyjające zawiązywaniu pozytywnych relacji międzyludzkich. To centrum konferencyjne, na które składa się osiem sal inspirowanych nazwami warszawskich ulic, w których każde spotkanie wyzwoli z uczestników nieprzebrane pokłady kreatywności. To strefa coworkingowa sprzyjająca burzom mózgów i twórczemu rozwiązywaniu problemów. To obszar rekreacyjny z sauną i siłownią – wizyta w nich pozytywnie nastroi do pracy, a po pracy pozwoli przygotować się na popołudnie i wieczór pełne wrażeń. Tych zaś nie zabraknie w przestrzeni kulinarno-rozrywkowej The Complex, gdzie tętni życie oraz miksują się smaki, ludzie i doświadczenia. Współtworzą ją cztery koncepty kulinarne, w tym slow foodowa restauracja Tulipe oraz zlokalizowany pod przeszklonym sufitem koktajlbar Patio Mixology, gdzie na gości czekają autorskie koktajle i przekąski rodem z najróżniejszych zakątków świata, którymi można się dzielić z przyjaciółmi w samym sercu Warszawy.
Pod szyldem marki w Polsce działają również liczne obiekty franczyzowe, by wymienić Golden Tulip Gdańsk Residence, Golden Tulip Kraków City Center, Golden Tulip Kraków Kazimierz, Golden Tulip Międzyzdroje Residence i Golden Tulip Warsaw Airport. Każdy z nich to wspaniały wybór dla gości, którzy poszukują ekscytujących, młodych duchem i inspirujących miejsc, gzie praca i zabawa zawsze idą ręka w rękę ze sobą nawzajem i z usługami premium, a wszystko to – w najmodniejszych destynacjach.