B&B Hotels stawia na rozwój pracowników

Hotele

B&B Hotels stawia na rozwój pracowników

Sieć B&B Hotels to miejsce stwarzające duże możliwości rozwijania i doskonalenia swoich kompetencji, zdobywania nowych umiejętności czy awansu zawodowego. Wystarczy prześledzić przebieg kariery jej pracowników, by zauważyć, że nie brakuje wśród nich osób, które zanim zostały managerami czy dyrektorami, zaczynały od pracy na stanowiskach operacyjnych.

Od momentu otwarcia pierwszego hotelu w naszym kraju minęło już 12 lat. Dzisiaj jest ich już 14, a wiadomo, że w przygotowaniu są kolejne inwestycje. B&B HOTELS planuje bowiem przyspieszyć tempo otwarć nowych hoteli w Polsce tak, by w długoterminowej perspektywie stać się liderem w segmencie value for money. Warto przy tym zauważyć, że wraz z rozwojem sieci swoje kariery zawodowe rozwijają także jej pracownicy.

Jesteśmy firmą, która stawia w dużym stopniu na awanse wewnętrzne. Wśród dyrektorów, stojących obecnie na czele naszych hoteli, są między innymi osoby, które zaczynały budować swoje kariery od stanowisk operacyjnych, na przykład od pracy w recepcji – mówi Łukasz Kaleta, dyrektor operacyjny B&B Hotels Polska, który sam doskonale zna smak awansu wewnętrznego. W 2013 r. wprowadzał na rynek trzeci hotel sieci w naszym kraju – B&B Hotel Wrocław Centrum.

Przykładów  ścieżek kariery w B&B Hotels jest wiele. Oto kilka z nich.

Małgorzata Mazurkiewicz jest związana z siecią od 2010 r., kiedy to objęła stanowisko recepcjonistki w nowo otwieranym wówczas hotelu w Toruniu – pierwszym obiekcie sieci w naszym kraju. W 2013 r. awansowała na specjalistę ds. sprzedaży Warszawa-Okęcie. W kwietniu 2014 r. została kierownikiem recepcji, a w lipcu otrzymała i przyjęła nominację na zastępcę dyrektora tegoż hotelu. W 2017 r. podjęła kolejne wyzwanie, obejmując stanowisko dyrektora nowo otwieranego hotelu w Krakowie.

Prawie od początku z siecią współpracuje także Kamil Piaskowski, któremu w październiku 2011 r. powierzono funkcję zastępcy dyrektora hotelu Warszawa-Okęcie. W maju 2014 r. stanął na czele hotelu w Toruniu, gdzie od stycznia 2018 r. pełnił także funkcję PMS Managera. Od maja 2023 r. sprawuje nową rolę w strukturach B&B Hotels Polska – jest Country PMS Managerem.

Długie relacje z tą międzynarodową siecią hotelową łączą także Joannę Moroz-Czermińską, która od 2011 r. jest związana z hotelem w Toruniu. Zaczynała tam jako recepcjonistka, by w kwietniu 2016 r. awansować na zastępcę dyrektora, a w maju 2023 r. na  dyrektora hotelu.

Patrycja Niedźwiecka dołączyła do sieci w lipcu 2013 r.. Zaczynała jako pracownik recepcji w hotelu Warszawa-Okęcie, by w kolejnych latach awansować na specjalistę ds. sprzedaży, potem na Room Division Managera i w końcu na zastępcę dyrektora hotelu. W lipcu 2021 r. stanęła na czele i od tego czasu prowadzi hotel w Lublinie.

Wiele szczebli kariery pokonała w sieci także Ewelina Kicinska, która dołączyła do zespołu w maju 2013 r. zatrudniając się jako recepcjonistka w hotelu Warszawa-Okęcie. Dwa lata później była już kierownikiem recepcji. W lipcu 2018 r. awansowała na Room Division Managera, a w styczniu 2019 r. – zastępcę dyrektora hotelu. Jeszcze w tym samym roku przeniosła się na Podhale, by wprowadzić na rynek hotel w Nowym Targu. W lipcu 2022 r. wróciła do stolicy, by objąć zarządzanie hotelem Warszawa-Okęcie, gdzie zaczęła się jej przygoda z hotelarstwem.

Podobną ścieżkę przeszła też Sylwia Rynkowska, zatrudniona w sieci w maju 2015 r. na stanowisku recepcjonistki w hotelu we Wrocławiu, gdzie wcześniej odbywała praktyki zawodowe. W lipcu 2017 r. została kierownikiem recepcji, a w kwietniu 2018 r. zastępcą dyrektora hotelu. Następnie od grudnia 2019 r. przez 2 lata pełniła obowiązki zastępcy dyrektora hotelu w Rzeszowie, by w styczniu 2022 r. przyjąć nominację na dyrektora wrocławskiego obiektu.

Mariusz Jochan dołączył do teamu w 2016 r., jako zastępca dyrektora hotelu w Łodzi. W 2020 r. w wyniku awansu wewnętrznego objął stanowisko dyrektora hotelu we Wrocławiu. Dwa lata później wprowadzał na rynek Hotel Poznań Old Town ze 156 pokojami, największy hotel sieci w naszym kraju. Obecnie jest nie tylko dyrektorem hotelu – w połowie 2023 r. powierzono mu dodatkową misję, obsadzając także w roli Regional Operation Managera.

Przebieg ścieżek kariery naszych pracowników pokazuje, że bycie częścią B&B Hotels Polska to szansa na rozwój, stabilizację i satysfakcję z pracy. To też dowód na to, że nasz zespół tworzą prawdziwi pasjonaci hotelarstwa – pełni motywacji i zaangażowania, a przy tym otwarci na nowe wyzwania – bez tych cech trudno piąć się w górę. Firma otwiera przed nimi szansę, oferując możliwość awansu wewnętrznego, ale to oni sami są autorami swojego sukcesu. Mając takie osoby na pokładzie możemy być spokojni o poziom obsługi i doświadczenia naszych gości z pobytu w naszych hotelach – kończy Łukasz Kaleta.

Sieć B&B Hotels to jedna z czołowych sieci hotelowych w Europie i jeden z największych graczy na polskim rynku usług noclegowych w segmencie value for money. Posiada obecnie ponad 730 hoteli, z czego 14 w naszym kraju – w Poznaniu, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie, Lublinie, Katowicach, Toruniu, Nowym Targu, Rzeszowie, a od 2023 roku również w Kielcach, Bytomiu, Piotrkowie Trybunalskim oraz Tomaszowie Lubelskim.

źródło: informacja prasowa Sieć B&B Hotels