„Dzielimy się tym, co dobre” – nowa odsłona kampanii Hochland Polska

Producenci

„Dzielimy się tym, co dobre” – nowa odsłona kampanii Hochland Polska

Marka Hochland od lat aktywnie angażuje się w inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności. W ramach długofalowego wsparcia Programu Pajacyk Polskiej Akcji Humanitarnej nie tylko funduje ciepłe posiłki dla najbardziej potrzebujących dzieci, ale również organizuje warsztaty, podczas których uczy młodych ludzi samodzielności w kuchni, rozwija ich kreatywność i edukuje w zakresie dobrych nawyków żywieniowych. W ramach nowej odsłony kampanii „Dzielimy się tym, co dobre”, Hochland zawita do wybranych placówek współpracujących z Programem Pajacyk zlokalizowanych w różnych częściach Polski. Pierwsze spotkanie – w Ćmielowie – już za nami. 

Współpraca między Polską Akcją Humanitarną a Hochland w ramach Programu Pajacyk rozpoczęła się w roku 2021, kiedy to podczas ogólnopolskiej loterii „Dzielimy się tym, co dobre” marka zapewniła środki na sfinansowanie pierwszych posiłków dla dzieci. Współpraca ta została następnie przedłużona o kolejne trzy lata, a firma zadeklarowała ufundowanie kolejnych 150 tysięcy posiłków. Obecnie Hochland skupia się nie tylko na pomocy finansowej, ale również na walorze edukacyjnym prowadzonych przez siebie działań. Dlatego dla podopiecznych placówek objętych Programem Pajacyk organizuje atrakcje, m. in. w postaci warsztatów kulinarnych, które do tej pory odbywały się tylko w Warszawie. Teraz, w ramach nowej odsłony kampanii, Hochland odwiedzi szkoły podstawowe w trzech miastach w różnych regionach Polski: Ćmielowie (woj. świętokrzyskie), Piszu (woj. warmińsko-mazurskie) oraz Żaganiu (woj. lubuskie). Spotkania poprowadzi, znana z telewizyjnych programów kulinarnych, szefowa kuchni Agata Gwiazdowska. Od lat zajmuje się edukacją kulinarną,  tworząc catering dla dzieci oraz prowadząc program TV dla młodych widzów.

Idea dzielenia się jest głęboko zakorzeniona w wartościach marki Hochland. Dlatego całkowicie naturalnym dla nas jest wsparcie Programu Pajacyk, w ramach którego możemy pomóc uwolnić naturalny potencjał dzieci oraz wzmocnić ich zapał i radość w realizacji swoich pasji i marzeń. Nowa odsłona naszej kampanii „Dzielimy się tym, co dobre” skierowana jest zarówno do dzieci, jak i ich rodziców. Dzieciaki mają okazję poznać nowe smaki, dowiedzieć się, czym jest zbilansowany posiłek oraz jak go skomponować i, co równie istotne, są uwrażliwiane na to, jak ważne jest dzielenie się z innymi Natomiast dla opiekunów to szansa na zdobycie wiedzy, jak rozszerzać dietę dziecka i zachęcać je do poznawania nowych smaków oraz mnóstwo inspiracji, jak urozmaicać standardowe dania i skutecznie podsuwać dzieciom pełnowartościowe opcje – mówi Radosław Jurkowski, Marketing Manager z Hochland Polska.

Dzielimy się tym, co dobre w Ćmielowie

W ramach nowej odsłony akcji „Dzielimy się tym, co dobre” marka Hochland odwiedziła Ćmielów. Zaczęło się od wizyty w sadzie na Sandomierskim Szlaku Jabłkowym, aby w ten sposób zwrócić uwagę na dziedzictwo kulinarne regionu. Zebrane tam jabłka zostały wykorzystane podczas prowadzonych przez Agatę Gwiazdowską warsztatów samodzielności w kuchni. Dzieci poznały praktyczne wskazówki, jak szybko i przyjemnie przygotować smaczne i pożywne posiłki oraz dowiedziały się, jak jadłospis wpływa na ich codzienne samopoczucie. Po ich zakończeniu mogły podzielić się własnoręcznie zrobionymi pysznościami z koleżankami i kolegami z innych klas. Mając na uwadze, że Hochland chce nie tylko uczyć samodzielności w kuchni, ale i rozwijać kreatywność  młodych ludzi, dzieci zostały zaproszone do fabryki porcelany w Ćmielowie. Był czas na zwiedzanie, ale także na samodzielne wykonanie i pomalowanie figurki z porcelany. Zapraszamy do obejrzenia filmu z tego niezwykłego spotkania: Dzielimy się smakiem w Ćmielowie i śledzenia akcji na stronie internetowej: Hochland – Pajacyk.

Kampania digitalowa „Dzielimy się tym, co dobre” obejmuje dedykowaną stronę internetową, formaty video i display oraz obecność w social mediach. Za przygotowanie konceptu akcji oraz kreacji odpowiedzialna jest agencja marketingowa Grasp Group, zakupem mediów zajmuje się Value Media, a za działania z zakresu PR odpowiada agencja Quality Public Relations.