Lavazza sponsorem Finału WOŚP

Producenci

Lavazza sponsorem Finału WOŚP

Lavazza, znana włoska firma kawowa, podążając wytyczoną przed laty ścieżką zrównoważonego rozwoju, kontynuuje współpracę jako sponsor Finału WOŚP. W związku z 31. finałem marka zaplanowała szereg aktywności, w tym specjalny konkurs pod hasłem „Razem rozgrzewamy serca”, którego główną nagrodą jest udział w finale WOŚP w Warszawie. Ponadto, każdy uczestnik ma możliwość wsparcia zbiórki już w momencie rejestracji na konkurs.

Z niezwykłą dumą i radością ogłaszamy, że Lavazza kontynuuje bycie sponsorem finału WOŚP, również przy okazji 31. edycji tego wydarzenia. Razem rozgrzewamy serca i wspólnie działamy na rzecz najbardziej potrzebujących, tym razem skupiając się na wsparciu diagnostyki sepsy. Ta wspaniała inicjatywa, która zrodziła się w Polsce 30 lat temu jest niezwykle bliska wartościom naszej firmy, dlatego nie mogło nas zabraknąć wśród partnerów tegorocznego finału. Na wolontariuszy i gości w studio oraz w strefie Lavazza pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie będzie czekać rozgrzewająca, aromatyczna włoska kawa i wiele innych atrakcji mówi Marco Barbieri, Poland Country Manager w Grupie Lavazza.

Celem zbliżajacego się 31. finału WOŚP jest zakup sprzętu do szybkiej identyfikacji bakterii, którymi zakażenie może doprowadzić do sepsy. Po raz pierwszy w historii Orkiestry zakupione urządzenia posłużą nie określonej grupie wiekowej pacjentów, ale wszystkim, którzy tego sprzętu będą potrzebować. Tradycyjna kwesta na ulicach odbędzie się 29 stycznia. Żeby ją wesprzeć, Lavazza zaplanowała liczne aktywności związane z finałem WOŚP, w tym:

  • specjalne aukcje, których nagrody pozwolą wejść do ekskluzywnego, kawowego uniwersum Lavazzy, gdzie najwyższa jakość perfekcyjnie łączy się z ekspercką wiedzą.
    • 3 profesjonalne kursy Barista Basic w warszawskim Centrum Treningowym Lavazza prowadzony przez głównego trenera Lavazza w Polsce Arkadiusza Domurada;
    • 2 Pakiety Lavazza – wyjątkowy pakiet akcesoriów Lavazza, w którego skład oprócz najlepszej włoskiej kawy wchodzą m.in. kultowa kawiarka Lavazza Carmencita, french press oraz eleganckie łyżeczki i kubek z logo Lavazza
    • Voucher dla 2 osób do restauracji Nuta Chefa Andrea Camastry, ambasadora marki Lavazza – wyjątkowe doświadczenie gastronomiczne i możliwość zagłębienia się w niezwykły kulinarny świat zdobywcy gwiazdki Michelin, poprzez ekskluzywną kolację w otwartej w 2022 r. warszawskiej restauracji Nuta.
  • Wsparcie dla wolontariuszy od Lavazza:
    • w dniu Finału 20 sztabów z ekspresami do kawy z 1000 sztuk kapsułek i kubeczków,
  • ponad 2000 opakowań kawy dla sztabów i wolontariuszy w całej Polsce,
  • 2000 silikonowych kubków do kawy dla wolontariuszy
  • Gorąca, aromatyczna kawa – 29 stycznia Lavazza zaprasza wszystkich chętnych, wolontariuszy i darczyńców, do swojej strefy partnerskiej pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie na aromatyczną, prawdziwie włoską kawę, a wszystkich gości w studio do profesjonalnej kawiarni obsługiwanej przez baristów Lavazza
  • Podobnie jak w ubiegłym roku, w wybranych sieciach handlowych dostępna będzie, przygotowana specjalnie z okazji 31. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, edycja kultowej kawy Lavazza Qualità Oro w eleganckiej puszce z logo WOŚP.

Nie zwalniamy tempa i znowu gramy razem na rzecz ochrony zdrowia. Bardzo nas cieszy, że Lavazza ponownie wspiera WOŚP i będzie nas zagrzewać do wspólnego działania w trakcie finału –  mówi Jurek Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

Aktywnościom związanym z 31. finałem WOŚP towarzyszą kampania reklamowa w telewizji oraz Internecie, aktywacja konsumencka w punktach sprzedaży oraz sieci restauracji DaGrasso, komunikacja w mediach społecznościowych oraz działania z influencerami, a także działania PR.

Bycie sponsorem 31. Finału WOŚP naturalnie wpisuje się w kierunek działania firmy Lavazza wytyczony przez jej założyciela – Luigi Lavazza – na początku jej istnienia. Zrównoważony rozwój, a szczególnie troska o rozwój społeczeństwa, dbałość o ochronę środowiska i poszanowanie praw człowieka przyświecają Grupie Lavazza do dziś.