Z końcem listopada ub.r. zakończył się cykl ogólnopolskich kolacji Bocuse d’Or Poland on Tour 2024. Na kulinarnej trasie pojawiły się nowe miasta, restauracje i hotele.
Celem projektu była promocja marki konkursu, finalistów edycji 2023, integracja środowiska kulinarnego i gastronomicznego, edukacja młodych adeptów sztuki kulinarnej i cukierniczej ze szkół gastronomicznych oraz promocja partnerów i turystyki kulinarnej w Polsce.
Akademia Bocuse d’Or Poland, organizator ogłosił, że cel został osiągnięty w 200%, czego dowodem była większa liczba wyserwowanych dań podczas kolacji niż w pierwszej edycji. Padła rekordowa liczba udostępnień, publikacji w mediach branżowych i lokalnych, social mediach restauracji, hoteli, fun pageach partnerów i szefów kuchni oraz gości.
Poniżej przedstawiamy liczby, które robią wrażenie:
– 8 kolacji
– 24 szefów kuchni w tym oznaczonych 1* Michelin
– 50 sous chefów
– prestiżowe i topowe lokalizacje
– 50 autorskich dań
– 3840 wydanych dań na talerzach Churchill
– 640 gości
– zasięg marketingowy – 2 300 000.
źródło: materiały prasowe Akademia Bocuse d’Or Poland
oprac. H. Handkowska