Tomasz Schweda, jako dyrektor generalny poprowadzi dwa 4-gwiazdkowe hotele pod markami sieci Accor w strategicznym położeniu w samym sercu Krakowa – Mercure Kraków Stare Miasto oraz Tribe Kraków Stare Miasto.
Mercure Kraków Stare Miasto to inspirowany lokalną kulturą i tradycją flagowy hotel marki otwarty w 2016 roku. Posiada 198 komfortowych pokoi i apartamentów, bar i restaurację Winestone, 6 nowoczesnych sal konferencyjnych oraz centrum fitness. Tomasz Schweda jest związany jest z hotelem niemal od samego początku jego działalności, gdy pełnił stanowisko dyrektora operacyjnego, a następnie od roku 2019 – dyrektora generalnego.
Zlokalizowany w bliskim sąsiedztwie Tribe Kraków Stare Miasto, po otwarciu w 2025 r. będzie najnowszym hotelem w portfolio sieci Accor w Krakowie, a zarazem pierwszym w Polsce obiektem wywodzącej się z Australii marki Tribe. Powstający w certyfikacji Breeam Excellent zaoferuje 168 designerskich pokoi i apartamentów, restaurację z cocktail barem, strefę social-HUB z kawiarnią speciality, 2 sale spotkań, patio z ogrodem zewnętrznym oraz SPA z fitness i sauną.
Jestem ogromnie szczęśliwy, że powierzono mi zadanie wprowadzenia na rynek pierwszego hotelu marki Tribe w Polsce. Cieszę się, że Kraków – jedna z kluczowych destynacji rynku Europy Środkowo-Wschodniej już wkrótce powita Tribe Kraków Stare Miasto. Chcemy stać się nowym punktem odniesienia dla gości szukających designerskich hoteli z inspirującymi wnętrzami wypełnionymi pozytywną energią oraz ciekawą ofertą F&B. Naszą ideą będzie kreowanie doświadczeń „high-end” dla gości hotelu, restauracji oraz strefy social-HUB – mówi Tomasz Schweda, Multi Site General Manager.
Właścicielem Mercure Kraków Stare Miasto i Tribe Kraków Stare Miasto jest AccorInvest, wiodący inwestor i operator hotelowy w Europie. Oba hotele zarządzane są przez sieć Accor, globalnego lidera branży hotelarskiej. Otwarcie Tribe Kraków Stare Miasto planowane jest w 2025 r.
Lifestylowa marka Tribe z dużą ambicją rozwija rosnące portfolio ponad 15 obiektów: od Perth i Bangkoku po Londyn i Paryż, od słynnej plaży Kuta na Bali po uzdrowisko Baden-Baden w Niemczech. Marka planuje dynamiczny rozwój, a w ciągu najbliższych pięciu lat szykuje otwarcie ponad 40 hoteli, z czego trzy czwarte w Europie.
Źródło: Accor