Nowa pizza Heinzzola

Aktualności

Nowa pizza Heinzzola

26 lipca 2023

Każdego roku na świecie zjadane jest 5 mld sztuk pizzy. Polacy są jednymi z największych fanów pizzy na świecie racząc się tym klasycznym włoskim daniem ponad dwukrotnie częściej niż Włosi[1].

Według najnowszych danych dostarczonych przez serwis PizzaPortal.pl popularność pizzy w Polsce wynosi 55%, podczas gdy we Włoszech jedynie 25%[2]. Ponadto, co dziesiąty Polak delektuje się pizzą co najmniej raz w tygodniu[3].

Pasja ludzi do pizzy przez lata wywoływała wiele gorących dyskusji na temat tego, co czyni ją idealną. Cienkie ciasto czy może brzegi wypełnione dodatkami? Ananas czy bez ananasa? Jednak zadając na pytanie: “z keczupem czy bez keczupu?” Polacy mają swoją odpowiedź.

Nawiązując do niedawno przeprowadzonego na zlecenie Kraftheinz badania opinii, w którym wzięło udział ponad 1000 Polaków wynika, że siedmiu na dziesięciu dorosłych Polaków przyznaje, że dodaje keczup do pizzy, a kolejne 50 procent przyznało, że nie potrafią cieszyć się pizzą bez keczupu[4].

W hołdzie niezachwianej miłości do tej kultowej kombinacji Heinz wprowadza swoje najnowsze dzieło – ‘Heinzzolę’ – pizzę, której brzegi są wypełnione aromatycznym keczupem. Pizza po pozytywnym przejściu testów w Neapolu, kolebce pizzy wśród prawdziwych Neapolitańczyków, trafi teraz do wybranych restauracji na terenie Polski.

Innowacja leży w samym sercu naszej działalności w Heinz. Zawsze szukamy nowych sposobów, aby dodać trochę ekscytacji na talerze naszych klientów. Nasze badania pokazują, że Polacy naprawdę uwielbiają keczup na swojej pizzy niezależnie od tego, czy maczają brzegi pizzy w keczupie, czy klasycznie polewają wierzch pizzy keczupem Heinz. Jesteśmy podekscytowani, że wprowadzamy ‘Heinzzolę’ do Polski i dajemy miłośnikom pizzy i keczupu możliwość wypróbowania naszej kreacji samodzielnie. Nie możemy się doczekać, aby usłyszeć, co o tym myślą! – mówi Gosia Michalak-Wojskowicz, Senior Category Product Manager w Heinz.

Jedzenie pizzy z keczupem w domu jest łatwe. Natomiast znalezienie takiego połączenia w pizzerii jest wyzwaniem. W Heinz, kochamy łączyć ludzi, a nie dzielić, dlatego wraz z naszymi wspaniałymi partnerskimi pizzeriami, dostarczyliśmy klientom idealne rozwiązanie, którego poszukiwali! – dodaje Beata Jaworska, Marketing Manager w Kraftheinz Foodservice.

Źródło danych:

Badanie przeprowadzone przez SW Research dla Kraftheinz, na próbie n=1005 dorosłych osób w wieku 18+ w Polsce. Wyniki z dnia 13 lipca 2023 r.

[1] Źródło: thefirstnews.com

[2] Źródło: thefirstnews.com

[3] Źródło: Badanie przeprowadzone przez SW Research dla Kraftheinz, na próbie n=1005 dorosłych osób w wieku 18+ w Polsce. Wyniki z dnia 13 lipca 2023 r.

[4]  Źródło: Badanie przeprowadzone przez SW Research dla Kraftheinz, na próbie n=1005 dorosłych osób w wieku 18+ w Polsce. Wyniki z dnia 13 lipca 2023 r.