Inauguracja Restart 2.0 – kolejna edycja programu wszechstronnego wsparcia dla gastronomii

Aktualności

Inauguracja Restart 2.0 – kolejna edycja programu wszechstronnego wsparcia dla gastronomii

Transgourmet i Selgros Cash & Carry inaugurują program RESTART 2.0, który jest rozwinięciem pakietu wsparcia dla restauratorów uruchomionego w 2020 r. W ten sposób marki intensyfikują swoje działania mające na celu pomoc branży gastronomicznej.

RESTART 2.0 obejmuje, m.in.: szeroką ofertę rabatową dopasowaną do indywidualnych potrzeb każdego biznesu, wsparcie marketingowe oraz merytoryczne, a także praktyczne szkolenia. Pierwsze w tym roku szkolenie organizowane w Instytucie Kulinarnym Transgourmet wspólnie z Akademią Leona Koźmińskiego zostało udostępnione za darmo na kanale YouTube Instytutu Kulinarnego Transgourmet i jest poświęcone pracy z food costem oraz możliwościom wykorzystania potencjału zamówień na wynos i wirtualnych restauracji.

Program RESTART 2.0 został ogłoszony podczas konferencji online Made For Restaurant – edycja FIGHTERS, której Transgourmet i Selgros są partnerami strategicznymi. W trakcie konferencji można było się dowiedzieć m.in.: o dotychczasowych działaniach pomocowych zrealizowanych przez firmę oraz o tym czym jest pakiet RESTART 2.0. Program ten został specjalnie przygotowany dla restauratorów i przedsiębiorców z branży HoReCa i jest dopasowany do ich indywidualnych potrzeb w aktualnych czasach. Zawiera m.in.: specjalną ofertę rabatową, wsparcie marketingowe czy praktyczne szkolenia i wsparcie merytoryczne.

W trudnej sytuacji, w jakiej znalazła się branża gastronomiczna, czujemy się odpowiedzialni za biznesy naszych Klientów. Wierzymy, że wsparcie i pełna zrozumienia współpraca na partnerskich zasadach będą miały wpływ na ożywienie rynku HoReCa. W odpowiedzi na potrzeby branży przygotowaliśmy program RESTART 2.0, którego zeszłoroczna edycja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem. RESTART 2.0 jest uszyty na miarę aktualnych potrzeb przedsiębiorców z branży HoReCa i obejmuje wszechstronne wsparcie począwszy od pakietu rabatów, po działania marketingowe czy wsparcie merytoryczne – komentuje Marcin Dera, Dyrektor Sprzedaży ds. Gastronomii Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.

Transgourmet i Selgros kontynuują cykl eksperckich szkoleń dla branży HoReCa

Jedną z form wsparcia merytorycznego jest cykl szkoleń odbywających się w Instytucie Kulinarnym Transgourmet organizowanych we współpracy z ekspertami z Akademii Leona Koźmińskiego. Najnowsze szkolenie, które zostało udostępnione na kanale YouTube Instytutu Kulinarnego składa się z części: teoretycznej i praktycznej. Bartosz Peter, ekspert kulinarny Instytutu Transgourmet mówił, o tym jak świadomie przygotowywać dania z wykorzystaniem całego produktu. Na tapecie znalazł się drób i street foodowe dania bazujące na kurczaku. Bartosz Peter pokazał także, jak modyfikować wysokość food costu i marży danej potrawy i elastycznie pracować z tymi wskaźnikami.

Drugą część szkolenia poprowadził Stanisław Magdij. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego przedstawił m.in. rynek tzw. „wynosów” w Polsce w czasach pandemii koronawirusa oraz opowiedział o koncepcji dark kitchen, czyli wirtualnych restauracji nastawionych wyłącznie na realizację zamówień na wynos.

Cała branża HoReCa z dnia na dzień zatrzymała się stając przed ogromnym wyzwaniem przetrwania w czasie pandemii.​ Rozporządzenia covidowe nie dały restauratorom zbyt wielu możliwości  ograniczając działalność do sprzedaży na wynos, co sprawiło iż wszyscy zaczęli podejmować próby zdobycia jak największej części tego rynku. Wykorzystanie nowych technologii oraz optymalizacja kosztów, jakie daje wirtualna restauracja jest jednym ze sposób na przetrwanie i rozwój biznesu gastronomicznego – mówi Stanisław Magdij, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego.  

Cykl szkoleń w organizowanych przez Instytut Kulinarny Transgourmet we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego ma na celu wymianę wiedzy i wsparcie merytoryczne przedsiębiorców z branży HoReCa. Pierwsze szkolenie odbyło się we wrześniu 2020 roku. Tematyka obejmuje aktualne zagadnienia takie jak: zarządzanie procesem zakupów, elementy HR w gastronomii czy zarządzanie kosztami oraz praktyczne wskazówki i rozwiązania dotyczące modyfikacji menu pod kątem oferty na wynos czy pracą z food costem poszczególnych pozycji. Cieszące się dużym zainteresowaniem szkolenia dostępne są za darmo, na kanale YouTube Instytutu Kulinarnego Transgourmet.