DISH Order wsparciem branży HoReCa w cyfrowej rewolucji w gastronomii

Delivery

DISH Order wsparciem branży HoReCa w cyfrowej rewolucji w gastronomii

Makro Polska uruchamia nowy system wsparcia zamówień online, dedykowany restauracjom. Dzięki niemu lokale zyskają swobodę w kształtowaniu oferty, będą mogły także zaoszczędzić na prowizjach dla portali food delivery.

Wyróżnij się lub zgiń – znane z teorii marketingu hasło Jacka Trouta w ostatnim roku stało się zaskakująco aktualne także w branży gastronomicznej. Długie miesiące lockdownu i konieczność funkcjonowania lokali wyłącznie w modelach: „take away” i „delivery” spowodowały, iż rywalizacja o zamówienia klientów bardziej, niż kiedykolwiek przeniosła się do internetu. Najlepiej radzą sobie w niej lokale skutecznie używające w gastrobiznesie narzędzi cyfrowych oraz konsekwentne w budowaniu społeczności lojalnych klientów. To właśnie dla nich Makro Polska stworzyło nowe wirtualne narzędzie – DISH Order.

Makro to nie tylko dostawca produktów dla gastronomii, jesteśmy także partnerem we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań biznesowych – mówi Jakub Madaliński, Menedżer ds. cyfrowych rozwiązań dla klientów HoReCa. Pełną ich ofertę można znaleźć na dedykowanej gastronomii  platformie DISH, na której już można znaleźć m.in. pakiety rozwiązań dotyczące budowy strony internetowej, rezerwacji stolików online, wyliczania food costu. Dodaliśmy do niej nowe narzędzie – DISH Order. Wierzę w to, że będzie to prawdziwy rynkowy „game changer” dla tych restauracji, które nie godzą się na zapłatę wysokich prowizji sieciom delivery, chcą pod własną marką rozwijać relacje klientami, a równocześnie wolą samodzielnie organizować dostawy w elastyczny, zindywidualizowany sposób. To właśnie takie lokale szczególnie zapraszamy do współpracy.

DISH Order to przeznaczony dla branży HoReCa nowoczesny system do sprzedaży online z realizacją w dostawie oraz na wynos, wraz ze spersonalizowaną stroną www restauracji, prostym w obsłudze interfejsem obsługi zamówień oraz błyskawicznym wsparciem technicznym online. Z punktu widzenia restauracji, to także obecnie najbardziej korzystne finansowo rozwiązanie na polskim rynku. W przeciwieństwie do innych systemów, w DISH Order nie ma bowiem prowizji od zamówień, a jedyne koszty to opłata startowa oraz stała miesięczna opłata abonamentowa, niezależna od liczby zrealizowanych zamówień. Kolejną zaletą jest możliwość integracji DISH Order z każdą istniejącą stroną internetową lokalu oraz opcja pełnej personalizacji narzędzia do potrzeb lokalu (dedykowane menu, zdjęcia potraw, ceny, godziny dostaw posiłków lub odbiorów osobistych).

DISH Order nie jest pobierającym prowizję portalem delivery, ani pośrednikiem pomiędzy lokalem a klientem – podkreśla Jakub Madaliński To strzał w dziesiątkę dla tych restauracji, które chcą kształtować ofertę na własnych warunkach, elastycznie nią zarządzać i samemu decydować o jej promocji w Internecie. Zdecydowanie jest to oferta dla świadomych i zdeterminowanych restauratorów, nastawionych na przetrwanie trudnych czasów i sukces w nowej rzeczywistości.