B&B Hotels z nową strategią dla polskiego rynku

Hotele

B&B Hotels z nową strategią dla polskiego rynku

Grupa B&B Hotels zatwierdziła nową strategię dla Polski i planuje zostać liderem rynku w segmencie value-for-money. Jej najważniejsze cele to rozwój sieci hoteli oraz ewolucja standardu obiektów. Sieć ta chce stanowić smart choice for guests, employees and investors – rozsądny wybór dla gości, pracowników oraz inwestorów.

Wraz z nową strategią wrzucamy wyższy bieg. W latach 2023 i 2024 będziemy wzmacniać struktury oraz intensyfikować nasze działania w zakresie oferty i rozwoju. Polska jest dla Grupy B&B HOTELS jednym z sześciu największych rynków w Europie, licząc Francję, Niemcy, Włochy, Hiszpanię i Wielką Brytanię. W Polsce naszą ambicją jest osiągnięcie pozycji lidera rynku w segmencie value-for-money – mówi Jakub Bilik, Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu w B&B Hotels Polska.

Wielotorowa ścieżka wzrostu

Oznacza to, że w najbliższych latach możemy spodziewać się istotnego przyrostu liczby hoteli tej sieci w naszym kraju. W jaki sposób sieć chce to osiągnąć?

Planujemy rozwój w oparciu o długoterminowe umowy najmu w trzech kierunkach:

1) przejęcia hoteli, które wpisują się w naszą strategię, a nie mogą lub nie chcą kontynuować swojej działalności;

2) konwersje nieruchomości innych niż hotelowe;

3) nowe inwestycje we współpracy z deweloperami oraz inwestorami.

 Chcemy aktywnie uczestniczyć w kształtowaniu przyszłego krajobrazu polskich miast i zapewnić ofertę dla naszych gości w każdym miejscu, do którego podróżują w celach biznesowych lub wypoczynkowych.

 Jesteśmy otwarci na współpracę z partnerami z innych segmentów rynku nieruchomości jak np. centra handlowe lub inwestycje typu mixed-use. Poszukujemy również inwestorów, którzy posiadają lub zamierzają zakupić nieruchomość, w której byliby gotowi przygotować dla nas powierzchnię i wynająć nam ją długoterminowo – wyjaśnia Jakub Bilik.

Szersza oferta

W ofercie poszczególnych hoteli mają pojawić się pokoje biznesowe i pokoje premium. Dodatkowo spółka B&B HOTELS Polska planuje także rozszerzyć ofertę dostępną w lobby hoteli o dodatkowe produkty w sklepikach B&B Shop, ofertę napojów i posiłków oraz możliwość wykorzystania powierzchni na spotkania biznesowe lub co-working. – Pracujemy również nad wzbogaconą ofertą śniadań i ofertą gastronomiczną na pozostałe pory dnia po śniadaniu, wyjaśnia Łukasz Kaleta, Dyrektor Operacyjny w B&B Hotels Polska.

 Rozwój również technologiczny

Zatwierdzona niedawno strategia zakłada także wdrożenie w najbliższych latach nowych rozwiązań technologicznych w polskich hotelach, należących do sieci. Mowa między innymi o platformach rezerwacyjno-marketingowych, które przyspieszą obsługę i podniosą komfort gości.

Sieć ta to jedna z wiodących sieci hotelowych w Europie, która zdobywa zwolenników bardzo korzystną relacją jakości do ceny. W jej strukturach działa obecnie blisko 700 hoteli, wyróżniających się doskonałą lokalizacją. W Polsce ma ich obecnie 11: w Poznaniu, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie, Lublinie, Katowicach, Toruniu, Nowym Targu, Rzeszowie, a od maja 2023 roku również w Kielcach.

Jakub Bilik, Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu w B&B Hotels Polska

Łukasz Kaleta, Dyrektor Operacyjny w B&B Hotels Polska