B&B Hotels, najdynamiczniej rozwijająca się w Europie marka hoteli z segmentu value-for-money kontynuuje ekspansję i rozszerza swoją działalność na Stany Zjednoczone oraz Wielką Brytanię. Sieć, posiadająca hotele także w Polsce, niedawno przejęła hotel w Orlando oraz sfinalizowała podobną transakcję w Londynie.
Imponujący wzrost
Grupa ta posiada ponad 770 hoteli i jest obecna w 17 krajach na 3 kontynentach, z czego 14 hoteli znajduje się w Polsce. W ostatnim czasie zanotowała imponujący wzrost, otwierając w ciągu dwóch ostatnich lat 170 nowych B&B Hoteli. W 2023 roku sieć wygenerowała obroty na poziomie 1,2 miliarda euro.
Świetne wyniki zawdzięcza unikalnej ofercie, w ramach której proponuje gościom bezkompromisową jakość w najlepszej cenie. Co więcej, elastyczny model biznesowy firmy pozwala na szybką ekspansję poprzez rebranding istniejących hoteli i budowę nowych. Sieć zapewnia jednocześnie partnerom inwestującym w nieruchomości cenne możliwości przejęć.
Nowe kierunki ekspansji
Choć B&B Hotels jest już obecna w 17 krajach, to nie ustaje w wysiłkach w poszukiwaniu nowych możliwości ekspansji, otwierając się przy tym na nowe kierunki. Jednym z nich są Stany Zjednoczone, gdzie sieć koncentruje się na Florydzie, jako pierwszym przyczółku do dalszej ekspansji w USA. Łącząc swój sprawdzony model biznesowy z zobowiązaniem do zapewnienia najlepszej wartości dla swoich gości, sieć chce zrewolucjonizować amerykański rynek hotelarski.
Grupa ma ambitne plany także w Wielkiej Brytanii. Niedawne podpisanie umowy na hotel w pobliżu lotniska Heathrow, stanowi kamień milowy w planie ekspansji firmy, przygotowując grunt pod dalszy rozwój i inwestycje na rynku brytyjskim.
Nasz udany model wzrostu i zaangażowanie w tworzenie pozytywnych doświadczeń dla naszych gości sprawiły, że staliśmy się uwielbianą marką w całej Europie i jesteśmy podekscytowani, że możemy zapewnić ten sam standard gościom w USA i Wielkiej Brytanii. Przyspieszamy nasz rozwój we wszystkich krajach, w których już jesteśmy obecni, jednocześnie kontynuując zdobywanie nowych rynków. Dążymy do tego, aby stać się liderem w segmencie value-for-money, z ambicją posiadania 3000 hoteli w ciągu 10 lat – mówi Fabrice Collet, prezes i dyrektor generalny B&B Hotels.
Polska w planach rozwoju B&B Hotels
Grupa chce odegrać ważną rolę także na polskim rynku, aspirując do pozycji lidera w segmencie value-for-money. Długoterminowa strategia sieci dla polskiego rynku przewiduje 50 hoteli do 2030 roku. W 2023 roku Grupa otworzyła w Polsce 4 hotele, notując 40-procentowy wzrost. Sieć B&B Hotels prowadzi obecnie 14 hoteli w Polsce, które można znaleźć we Wrocławiu, w Warszawie, Toruniu, Katowicach, Łodzi, Krakowie, Nowym Targu, Rzeszowie, Poznaniu, Lublinie, a od ubiegłego roku także w Kielcach, Bytomiu, Piotrkowie Trybunalskim oraz Tomaszowie Lubelskim.