Łatwo zrozumieć, dlaczego Europa lubi pizzę. Tak jak sushi jest bestsellerem w Japonii czy chińskie jedzenie w Chinach. Ale sushi w Brazylii? Pizza w Arabii Saudyjskiej? Chińskie jedzenie w Australii? Turcy lubią makaron, podczas gdy Rosjanie wolą kebab, którego, jak myślicie, można znaleźć więcej w Turcji. A w Indiach, krainie curry, konsumenci również wolą pizzę. Czy świat wywrócił się do góry nogami?
Oczywiście smaki stały się bardziej międzynarodowe, zwłaszcza jeśli chodzi o dania na wynos, więc lokalna kuchnia musi być dostosowana do bardziej zróżnicowanych przepisów.
Nie wszystkie produkty spożywcze nadają się równie dobrze na wynos, czy z dostawą – mówi Bartosz Murawski dyrektor ds. kluczowych klientów w Rational. Najlepszymi daniami były pizza, makarony i dania chińskie.
Potrawy te są łatwe w przygotowaniu, można je szybko doprowadzić do temperatury spożycia i przetransportować w taki sposób, aby dobrze prezentowały się również na stole w domu. Ale Bartosz Murawski ma jeszcze jedną wskazówkę, jak odnieść sukces w biznesie na wynos: oferować niezmienną jakość żywności: Zwłaszcza, gdy klienci częściej wybierają tę samą markę, chcą mieć pewność, że dostaną to samo jedzenie co poprzednim razem. Dlatego poleca swoim klientom inteligentne systemy gotowania, takie jak piec konwekcyjno-parowy iCombi Pro, który umożliwia powtarzanie zdefiniowanych jeden raz procesów gotowania, zapewniając za każdym razem tę samą jakość. I to nie tylko na jedno danie, ale na tysiące międzynarodowych przepisów. Dzięki temu za pomocą iCombi Pro możesz przygotować całą gamę ulubionych dań na wynos, i nie tylko, na świecie. A jeśli gusta zmienią się w ciągu kilku tygodni, nie ma to znaczenia – iCombi Pro sobie poradzi.
Więcej informacji: https://www.rational-online.com/pl_pl/branze/ghost-kitchen/