Sieć Da Grasso otwiera kolejne trzy nowe lokale

Aktualności

Sieć Da Grasso otwiera kolejne trzy nowe lokale

Mimo wyzwań stojących przed branżą gastronomiczną sieć pizzerii Da Grasso kontynuuje swoją ekspansję, otwierając w ostatnim kwartale 2024 r. kolejne trzy restauracje franczyzowe. Obecnie firma obejmuje już blisko 190 lokali w całym kraju. Co czyni ją jednym z liderów polskiego rynku gastronomicznego, który od 28 lat zdobywa uznanie klientów.

Cała branża gastronomiczna odczuwa skutki wzrostu cen. Staramy się nieustannie dostosowywać naszą ofertę, dbając o korzystne promocje i wysoką jakość składników. To właśnie elastyczność w podejściu do rynku oraz silne relacje z franczyzobiorcami Da Grasso umożliwiają nam dalszy rozwój z naszymi dotychczasowymi i nowymi partnerami, także  w wymagających warunkach makroekonomicznych – mówi Mateusz Przygoński, Manager ds. Ekspansji Da Grasso.

Sukcesy minionego roku

W 2024 r. sieć Da Grasso otworzyła łącznie 9 nowych lokali. Zarówno w formacie typu express – skoncentrowanych na dostawie i odbiorach osobistych oraz tradycyjnych pizzerii z salą konsumpcyjną. Wzmocniono również współpracę w ramach The European Pizza Company (TEPC), dzieląc się wiedzą i doświadczeniami z partnerami, takimi jak New York Pizza i Koti Pizza. Wartym odnotowania był również rebranding, który sieć przeprowadziła na początku br. Proces ten odbił się szerokim echem w mediach branżowych.

Odchodzący rok był dla nas niezwykle intensywny i obfitujący w rozwojowe wydarzenia. Otwarcie 9 lokali wymagało sporego zaangażowania, zarówno od nas, jak i on nowych franczyzobiorców. Modernizowaliśmy starsze lokale zgodnie z aktualnymi standardami wizualnymi i funkcjonalnymi, a kolejne punkty otwierały się już w zgodzie z naszą odświeżoną identyfikacją wizualną – mówi Mateusz Przygoński.

Strategia ekspansji sieci Da Grasso

Nowe lokale Da Grasso w Strykowie, Mielcu i Nowym Dworze Mazowieckim, których otwarcie zaplanowano na ostatni kwartał 2024 r. stanowią kolejny krok w strategii rozwoju sieci. Zakłada ona zarówno zwiększenie dostępności marki w mniejszych miejscowościach, jak i umocnienie jej pozycji      w większych aglomeracjach. Warto podkreślić, że otwarcie lokali w tych miastach to często pierwsza obecność sieci w danych regionach, co wpisuje się w trend urbanizacji mniejszych miejscowości oraz zwiększającej się mobilności społecznej. Marka cieszy się także niesłabnącą popularnością wśród konsumentów. Jak wynika z raportu portalu HoReCa.net.pl „Rynek Gastronomiczny w Polsce 2024”, 75% klientów jest zadowolonych z wizyty w restauracji Da Grasso i trend ten nie zmienia się na przestrzeni lat[1].

Naszym priorytetem jest ciągły rozwój i wsparcie franczyzobiorców w ich działaniach. Z dumą obserwujemy, jak kolejne lokalizacje otwierają się pod naszym szyldem, a nasi partnerzy osiągają sukcesy. Wspieramy ich na każdym etapie – od momentu podjęcia decyzji o współpracy, aż po pełne wdrożenie w system franczyzowy. Już niedługo mieszkańcy Strykowa, Mielca i Nowego Dworu Mazowieckiego będą mogli cieszyć się naszą ofertą – dopowiada Mateusz Przygoński, Manager ds. Ekspansji Da Grasso.

Jak zapowiada Mateusz Przygoński, Da Grasso intensywnie pracuje nad budową i otwarciem kolejnych restauracji. Wkrótce do największej franczyzowej sieci pizzerii w Polsce dołączą nowe miejscowości w województwie małopolskim i kujawsko-pomorskim.

[1] https://www.horecanet.pl/wp-content/uploads/Rynek-Gastronomiczny-w-Polsce.-RAPORT-2024-1.pdf

źródło: biuro prasowe Da Grasso

oprac. H.Handkowska