Marka szkła Krosno celebruje 100-lecie złocistą grafiką na samolocie

Aktualności

Marka szkła Krosno celebruje 100-lecie złocistą grafiką na samolocie

Od teraz przez 2 najbliższe lata samolot Polskich Linii Lotniczych LOT, Boeing 737 MAX 8 SP-LVK będzie realizował rejsy w jubileuszowych barwach Krosna Złoto-czarna grafika z logo została przygotowana z okazji 100-lecia jednego z producentów szkła użytkowego w Polsce i światowej wizytówki polskiego rzemiosła.

Pierwszy rejs maszyny Boeing 737 MAX odbył się 8 lipca na trasie z Warszawy do Bejrutu (lot LO145). Ponadto, w ramach nawiązanej współpracy szkło od Krosno Glass pojawi się na gościnnych pokładach LOT-u.

W tym roku nasza marka celebruje swoje setne urodziny. Postanowiliśmy je uczcić w wyjątkowy sposób, przez komunikację na niestandardowym i pięknym nośniku, jakim jest samolot prawie stuletnich linii lotniczych LOT. Na grafice, która zdobi samolot, znajduje się logo Krosno w jubileuszowym wydaniu, z napisem ‘Brilliance in glass since 1923’, karafka i szklanka z jubileuszowej kolekcji ‘Celebration’ oraz stempel z hutnikiem. Całość projektu utrzymana jest w kolorystyce złoto-czarnej i stylistyce urodzinowej naszej kolekcji ‘Celebration’, inspirowanej stylem art déco, królującym w dekadzie, w której powstała huta – powiedziała Małgorzata Piwowarska-Pinilla, Dyrektor Marketingu Krosno.

Wcześniej, w czerwcu br. LOT i Krosno Glass ogłosiły długofalową współpracę w zakresie dostaw szkła na pokłady samolotów w klasach biznes i ekonomicznej premium. Wśród nich znajdzie się pierwsza w historii LOT „szampanówka”, a oprócz niej pozostałe elementy szklane w specjalnie zaprojektowanym dla PLL LOT designie. Dzięki kooperacji produkty KROSNO dotrą do ponad 100 portów lotniczych w Afryce, Ameryce Północnej, Azji i Europie.

W ramach współpracy LOT i Krosno Glass nie tylko rozwijamy ofertę na gościnnych pokładach naszych samolotów, ale również aktywnie promujemy polski design na świecie. Jestem przekonana, że specjalne malowanie naszego Boeinga 737 MAX 8, przygotowane w ramach obchodów jubileuszu 100-lecia KROSNO, przykuje uwagę wielu podróżnych, a nowe kieliszki i szklanki zachwycą pasażerów LOT-u najwyższą jakością i wyjątkowym wzornictwem – powiedziała Izabela Leszczyńska, Dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience PLL LOT.