Dołącz do Kinley Mixology Club i weź udział w warsztatach barmańskich, stwórz swój autorski przepis i zgarnij wyjątkowe nagrody – wyjazd do europejskiej stolicy smaków lub 15 tys. zł.

Zwycięzca konkursu barmańskiego marki Kinley otrzyma 15 tys. zł, natomiast najlepszy lokal zostanie nagrodzony wyjazdem, podczas którego razem z Przemkiem Bocianem, ambasadorem projektu Kinley Mixology Club zwiedzi topowe londyńskie cocktailbary i pozna u źródła kulturę marki Kinley.

Marka Kinley, należąca do The Coca-Cola Company, ogłosiła konkurs barmański, kierowany zarówno do ochotników indywidualnych, jak i ekip drużynowo reprezentujących lokale gastronomiczne. Barmańskie zmagania startują już dziś w Poznaniu, ale potrwają 3 miesiące i wciąż można się zgłaszać. W tym czasie Kinley przeprowadzi warsztaty w 10 miastach w całej Polsce. Pierwszy z nich odbył się w Szczecinie, 16 sierpnia. W kolejnym kroku uczestnikom zostaną rzucone trzy wyzwania, w ramach, których przygotują autorskie receptury z wykorzystaniem wybranych wariantów smakowych toniku Kinley. Piętnastka, która uzyska najwyższe noty, powalczy w finale, który przewidywany jest na jesieni.

Ambasadorem projektu Kinley Mixology Club został Przemek Bocian, współwłaściciel stołecznego baru Kita Koguta, który z barmaństwem związany jest już od ponad 12 lat. Poprzednio wykładał w Międzynarodowej Szkole Barmanów i Sommelierów oraz Bar School. To on poprowadzi szkolenia stacjonarne, będzie też towarzyszył barmanom podczas następnych etapów turnieju.

Program szkoleniowy opracowany przez markę Kinley i Przemka Bociana zdecydowanie wyróżnia się na tle konkurencji. Pomysłodawcom projektu zależało nie tylko na podniesieniu kompetencji barmańskich uczestników oraz znajomości marki, ale przede wszystkim na spojrzeniu na sztukę barową w niekonwencjonalny sposób. Podczas spotkań zostanie podjęta tematyka sensoryki i gastrofizyki, pojawią się nawiązania do popkulturowych i miejskich inspiracji, a także ćwiczenia z mindfulness – procesów psychologicznych, które, jak się okazuje, mogą mieć pozytywny wpływ podczas pracy z cocktailami oraz obsługi gości.

– Podkręćmy kreatywność i rywalizację, przy okazji świetnie się bawiąc i miksując to, co najlepsze!” – tak podsumowuje założenia projektu Przemek Bocian w głównym spocie promocyjnym.

Równolegle ze startem konkursu barmańskiego projekt zakłada rywalizację lokali i punktów gastronomicznych w dwóch niezależnych kategoriach: sprzedażowej, w której weryfikowane będzie zwiększenie widoczności marki w lokalu, wprowadzenie pozycji cocktailowych lub mocktailowych na bazie Kinley do karty i sprzedaż, oraz eventowej – tu z kolei zadaniem jest organizacja eventu pod hasłem 50. Urodziny Kinley, w tym roku marka świętuje, bowiem swój okrągły jubileusz.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy jedynie zadbać o dostępność produktu Kinley na barowej półce. Szczegółowe informacje, zasady oraz wyzwania dla barmanów oraz managerów lokali znajdują się na stronie www.kinleymixologyclub.pl.

Źródło: Coca-Cola

Materiał promocyjny