Helios sprzedał wszystkie udziały w Foodio Concepts

Aktualności

Helios sprzedał wszystkie udziały w Foodio Concepts

03 czerwca 2020

Cena sprzedaży nie została podana, Agora poinformowała jedynie, że nie jest ona materialna z perspektywy grupy.

Ostateczne rozliczenie sprzedaży spółki zależnej zostanie zamieszczone w skonsolidowanym sprawozdaniu finansowym Agory za sześć miesięcy 2020 r.

Prezes Helios i członek zarządu Agory Tomasz Jagiełło mówił w majowym wywiadzie dla PAP Biznes, że priorytetem Heliosa jest doprowadzenie do rentowności działalności kinowej, a spółka nie planuje zwiększania obecności na rynku gastronomicznym, poza rozwojem marki Pasibus. Na przełomie kwietnia i maja Foodio Concepts, właściciel punktów gastronomicznych Van Dog i Papa Diego, złożył wniosek o ogłoszenie upadłości.

Jagiełło oceniał, że Foodio Concepts było na ścieżce dochodzenia do rentowności, ale COVID-19 sprawił, że sytuacja ta przedłużyłaby się nawet o rok czy dwa. Natomiast Pasibus, który jest bardziej mainstreamową marką – i oferuje bardzo popularne burgery, znajdował się w dużo lepszej sytuacji pod względem rentowności. Z tego względu Helios nie widzi zagrożenia dla tej działalności.

Źródło: PAP Biznes