Glovo uruchomiło stronę do automatycznej rejestracji dla restauratorów

Delivery

Glovo uruchomiło stronę do automatycznej rejestracji dla restauratorów

Glovo udostępniło nowe narzędzie do automatycznej rejestracji dla restauratorów. Właściciele lokali gastronomicznych za pomocą dedykowanej strony mogą samodzielnie dołączyć do platformy i szybko rozpocząć sprzedaż swoich posiłków. Umowa podpisywana jest automatycznie, a restauracja jest dostępna w aplikacji po aktualizacji oferty i katalogu produktów. Aktualnie Glovo działa już w ponad 170 miastach w Polsce i przekroczyło próg 11 000 aktywnych partnerów.

Glovo uruchomiło stronę do automatycznej rejestracji dla restauratorów. Dzięki nowemu narzędziu, właściciele lokali mogą dołączyć do grona partnerów aplikacji w zaledwie kilku prostych krokach.
Postanowiliśmy ułatwić restauratorom współpracę z Glovo. Nowe narzędzie, czyli strona do automatycznej rejestracji, pozwala im w prosty i szybki sposób rozpocząć działalność na naszej platformie. Dzięki nowej funkcjonalności właściciele lokali mogą zostać naszymi partnerami w dowolnym momencie, poprzez wypełnienie prostego formularza. W ten sposób mogą szybko rozpocząć realizację zamówień do nowych klientów. Wierzymy, że dzięki temu jeszcze bardziej uprościmy i przyspieszymy proces nawiązywania współpracy między Glovo i restauracjami, oszczędzając cenny czas naszych partnerów – podkreśla Adam Wojtkowski, Senior Sales Manager w Glovo w Polsce.
Wszyscy zainteresowani dołączeniem do Glovo mogą zarejestrować się jako partner aplikacji na stronie Polska (glowapp.com). Do rozpoczęcia współpracy wymagane jest uzupełnienie informacji dotyczących kraju i miasta prowadzonej działalności, nazwy lokalu, rodzaju działalności oraz danych kontaktowych i fakturowych. Oferta restauracji może być dostępna w Glovo już po upływie zaledwie 5 dni roboczych. Funkcja dostępna jest tylko w miastach, w których Glovo prowadzi działalność.
Dodatkowe zamówienia online pozwalają zwiększyć sprzedaż restauracji nawet o 40%. Obecność na Glovo to dodatkowy przychód, a przede wszystkim wielu nowych klientów, którzy mogą polecić restaurację kolejnym osobom. Automatyczna rejestracja to jednak dopiero początek. Każdy z naszych partnerów otrzyma kompleksowe wsparcie naszego zespołu, który pomoże w optymalizacji sprzedaży, promocji czy menu w aplikacji. Dla około 40% naszych małych i średnich partnerów Glovo to pierwszy kontakt z e-commerce i platformą delivery dlatego odpowiedni proces wdrożeniowy jest kluczowy dla końcowego sukcesu partnera  dodaje Adam Wojtkowski.
Glovo udostępnia swoim partnerom również narzędzie do zarządzania swoim profilem w aplikacji. Dzięki temu mogą samodzielnie edytować pozycje w menu czy dodawać zdjęcia i odpowiednie opisy, które znacząco wpływają na wzrost zainteresowania restauracją i zwiększają liczbę zamówień. Dzięki temu profil restauracji w aplikacji pokrywa się z punktem offline.
Wizją Glovo jest zapewnienie mieszkańcom miast wszystkiego, czego potrzebują w szybki i łatwy sposób. Oprócz dań z restauracji, użytkownicy aplikacji mogą również zamówić zakupy spożywcze, z opcją dostawy nawet w 20 minut. Platforma dociera już do 50% mieszkańców Polski oraz ponad 75% mieszkańców polskich miast. Niedawno Glovo przekroczyło granicę 11 000 aktywnych partnerów z różnych kategorii, wśród których są: żywność, kosmetyki, kwiaty, artykuły papiernicze i wiele innych.