Selina nadaje hotelom drugie życie | Poradnik Restauratora

Opiniotwórczy branżowy miesięcznik ogólnopolski dla właścicieli i szefów kuchni lokali gastronomicznych –  nieprzerwanie 20 rok na rynku

Selina nadaje hotelom drugie życie

Do Polski niebawem wejdzie Selina, jedna z najszybciej rozwijających się marek hotelarskich na świecie. Firmę wyróżnia nie tylko wyjątkowy koncept łączący styl i komfort hotelu butikowego z elementami charakterystycznymi dla życia towarzyskiego hosteli. Działa ona w oparciu o unikalny model biznesowy polegający na wynajmowaniu nieruchomości w atrakcyjnych lokalizacjach, przede wszystkim istniejących hoteli oraz ich modernizacji, aby mogły rozpocząć nowe życie pod szyldem Selina. To świetne rozwiązanie dla właścicieli hoteli, którzy chcą dalej rozwijać swój biznes w ramach długoterminowego wynajmu.
Prowadzenie hotelu to niełatwe zadanie. Nie tylko wymaga ono dużej wiedzy i doświadczenia, ale także elastyczności i umiejętności zidentyfikowania tego, co jest ważne dla współczesnych podróżnych, których potrzeby szybko się zmieniają. Obecnie najistotniejsze jest wdrażanie nowoczesnych technologii oraz projektowanie przestrzeni w taki sposób, aby odpowiadały one na potrzeby gości, pozytywnie wpływały na ich samopoczucie oraz sprzyjały nawiązywaniu relacji z innymi.
Trudy ciągłej rywalizacji o klienta mogą odczuwać zwłaszcza indywidualni właściciele. Z najnowszego raportu rocznego Market Insights, opublikowanego przez Colliers, wynika, że w Polsce działa ok. 2 800 hoteli. Większość z nich należy do właścicieli indywidualnych (wg. raportu Emmerson Evaluation „Rynek hotelowy w Polsce 2017”), którzy muszą konkurować zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi sieciami. Eksperci Colliers przewidują, że w najbliższych latach nastąpi zmiana proporcji pomiędzy hotelami sieciowymi i niesieciowymi na korzyść tych pierwszych. Niezależnym właścicielom hoteli Selina oferuje rozwiązanie, które pozwoli im zachować swoje aktywa i pozostać konkurencyjnymi przy minimalnym ryzyku i wysiłku.
„Właścicielom hoteli, którzy zdecydują się wynająć nam swoje nieruchomości, oferujemy nie tylko konkurencyjne czynsze. Stawiamy na bliską współpracę z nimi w celu zwiększenia wartości hotelu w długim okresie i generowania w nim ruchu. Chcemy łączyć ich doświadczenie i znajomość lokalnego rynku z naszym innowacyjnym konceptem, odpowiadającym na potrzeby współczesnych podróżnych. Pragniemy wspólnie tworzyć miejsca, które pokochają nie tylko turyści, ale także lokalne społeczności, w tym nasi sąsiedzi, pracownicy oraz biznes korzystający z przestrzeni coworkingowych. Taki model współpracy okazał się dużym sukcesem we wszystkich krajach, w których prowadzimy działalność. Jesteśmy pewni, że w Polsce też znajdziemy partnerów do współtworzenia nowatorskiego konceptu Selina” – mówi Renata Kusznierska, dyrektor zarządzająca Selina w Polsce.
Selina podpisuje umowy najmu na około 20 lat i w większości bierze na siebie odpowiedzialność za modernizację nieruchomości oraz dostosowanie jej do nowej funkcji. Proces ten może przebiegać bardzo szybko – trwa średnio 90-120 dni, a do współpracy zapraszani są lokalni deweloperzy, artyści oraz rzemieślnicy. Wiele mebli oraz innych elementów wystroju wnętrza jest produkowanych ręcznie lub powstaje w procesie upcyclingu.
„Design w hotelach Selina dopasowujemy do funkcji, jakie pełnią poszczególne przestrzenie – chcemy, aby sprzyjał relaksowi, pracy lub zabawie, a przede wszystkim nawiązywaniu kontaktów z innymi ludźmi. Każda
nasza lokalizacja jest przy tym wyjątkowa, ponieważ tworzymy ją razem z naszymi lokalnymi partnerami. Bardzo cenimy sobie historię i kulturę danego miejsca i chcemy do nich nawiązywać” – dodaje Renata Kusznierska.
Selina troszczy się również o pracowników wynajmowanego hotelu – firma dąży do tego, aby zatrzymać u siebie jak najwięcej osób z dotychczasowej kadry.

Galeria

Zainteresował Cię temat? Udostępnij artykuł!
Kategoria
Poradnik hotelarza
Tagi
Data dodania
15 czerwca 2018

Podobne artykuły

Nowa Dyrektor Hilton Garden Inn Kraków Airport

23 maja 2018

Od 8 marca br. Kaja Wachowska, która dotychczas pełniła funkcję Kierownika Działu Sprzedaży i Marketingu, zastąpiła na tym kluczowym stanowisku Artura Trukawińskiego.

przeczytaj całość

Jakie hotele zostaną otwarte w Warszawie

10 maja 2018

Zdaniem specjalistów Walter Herz, warszawski rynek hotelowy jest ciągle nienasycony. Eksperci obliczają, że w obiektach, które mają zostać ukończone tym roku w Warszawie przybędzie ponad 2 tysiące pokojów. To jedna czwarta nowej oferty, planowanej do oddania w 2018 r. na największych rynkach hotelowych w kraju. Inwestycje, które mają być gotowe w 2019 r. przyniosą Warszawie kolejne 2 tys. miejsc hotelowych. Tym samym, jak podają analitycy Walter Herz, zasoby stołecznego rynku zwiększą się do około 18 tys. pokojów hotelowych.

przeczytaj całość

Więcej w dziale

Wydawca

ZDKP

Nasze tytuły

Partnerzy

Wydawca

Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j.

ul. Szczęsna 10
60-587 Poznań
tel./fax (61) 852 08 94
email: redakcja@poradnikhandlowca.com.pl

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Michał Bobrowski

tel. (61) 850 19 33
michalb@poradnikhandlowca.com.pl

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Nikodem Pankowiak

tel. (61) 851 37 08
nikodemp@poradnikrestauratora.com.pl