Miniony rok dla Popeyes w Polsce był sporym wyzwaniem, zakończonym dużym sukcesem. W lipcu we Wrocławiu powstała pierwsza restauracja, jednak przygotowania do wejścia marki na polski rynek rozpoczęły się wiele miesięcy wcześniej. Pierwsi managerowie i trenerzy szkolili się przez trzy tygodnie w Anglii, kolejni zdobywali wiedzę już w Polsce. Łącznie w całym 2023 r. przeszkolono 300 osób zasilających zespoły pięciu nowo otwartych restauracji – we Wrocławiu, Szczecinie i trzech w Warszawie.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z debiutu na rynku polskim, udało nam się w pełni zrealizować wszystkie plany i z optymizmem patrzymy w przyszłość. 2024 będzie rokiem umacniania i dalszego rozwoju brandu Popeyes w Polsce, ale także w Czechach i w Rumunii. Chcemy by goście poznając naszą markę mieli możliwość doświadczania jej w pełnej krasie, a na to, poza menu składa się także atmosfera, wystrój lokali, obsługa i wszystko to, co kreuje niepowtarzalny, nowoorleański klimat, dlatego powstanie kolejnych restauracji będzie dla nas priorytetem. Poza nowymi lokalizacjami planujemy także poszerzenie oferty, czyli uruchomienie pierwszych drive thru. Obecnie w Polsce mamy 5 restauracji Popeyes; do końca roku pojawi się kilkanaście kolejnych. W ślad za tym zwiększy się też liczba stworzonych przez nas miejsc pracy i możliwości rozwoju zawodowego – mówi Jerzy Tymofiejew, Chief Executive Officer, Rex Concepts CEE.
W minionych miesiącach goście mieli okazję spróbować 35 unikatowych pozycji z menu restauracji, w aż 150 wariantach. Największą popularnością niezmiennie cieszyła się kanapka Chicken Sandwich w różnych odsłonach, Frytki Supreme Fries (z sosem serowym i świeżym szczypiorkiem) oraz shake o smaku kokosowym, czyli Coconut Premium Shake. Jak zapowiada Popeyes, w tym roku w Polsce, w menu na pewno pojawią się premierowe dania, wśród nich, m.in. nowe warianty słynnej kanapki. Latem natomiast możemy spodziewać się nowych odsłon.