Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) jest sercem misji targów SIAL Paris, nad którymi “Poradnik Restauratora” objął patronat medialny. CSR wpływa na każdy aspekt wydarzenia, od SIAL Talks i konkursów po doświadczenia na targach. SIAL stara się sprostać wyzwaniom jutra związanym z ochroną środowiska i żywnością.
Przejrzystość ma fundamentalne znaczenie, podobnie jak pozytywny wpływ, jaki targi mają wywrzeć na ekosystemy. SIAL Paris uruchamia dwie nowe inicjatywy: nagrodę „SIAL For Change” i „SIAL SUMMITS”.
SIAL Paris ogłasza nagrodę CSR „SIAL For Change”.
W nawiązaniu do tematu „Own the Change”, SIAL Paris, we współpracy z firmą konsultingową w zakresie CSR Hyssop, ogłasza swoją pierwszą nagrodę poświęconą społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR): SIAL For Change. Nagroda ta podkreśla zaangażowanie SIAL Paris w zachęcanie do zrównoważonych i odpowiedzialnych praktyk w światowym przemyśle spożywczym.
Celem SIAL For Change jest nagradzanie wystawców, którzy włączyli CSR do swoich strategii, przyczyniając się w ten sposób do stworzenia bardziej sprawiedliwej i bardziej przyjaznej dla środowiska przyszłości. Nagroda jest dostępna dla wszystkich zarejestrowanych wystawców, a opłaty za udział są wliczone w opłatę rejestracyjną. Uczestnicy mogą zaprezentować swoje innowacje i dobre praktyki w zakresie CSR.
Kryteria wyboru: Kandydaci będą oceniani według pięciu filarów CSR:
- Firma i CSR: Zarządzanie, zobowiązania wewnętrzne, odpowiedzialne zakupy.
- Innowacje i produkty: Odpowiedzialna innowacja.
- Zagadnienia sektorowe: Środowisko społeczne, inkluzywność, warunki pracy.
- Firma w społeczeństwie: zdrowie konsumentów, redukcja odpadów, zaangażowanie lokalne.
- Firma i SIAL: stoisko, transport.
Kluczowe daty:
- 15 kwietnia 2024 r.: Otwarcie zgłoszeń
- 18 lipca 2024 r.: Zamknięcie zgłoszeń
- wrzesień 2024: Obrady Jury
- 22 października 2024 r.: Ceremonia wręczenia nagród na scenie SIAL Talks
Widoczność i rozpoznawalność: Wstępnie wyselekcjonowane firmy i zwycięzcy skorzystają z dobrej widoczności przed, w trakcie i po targach, w tym relacji w mediach, możliwości wykorzystania logo „Selection – SIAL For Change 2024” oraz promocji za pośrednictwem różnych kanałów.
Więcej informacji na temat Sial For Change można znaleźć na stronie internetowej targów SIAL Paris.
Partner SIAL: Hyssop
Aby połączyć swoją wiedzę z zakresu branży spożywczej z doświadczeniem CSR renomowanej firmy doradczej, SIAL nawiązały współpracę z Hyssop. Misją Hyssop jest opracowanie kryteriów przyznawania nagrody i całkowicie niezależna ocena wniosków.
SIAL SUMMITS: Świętowanie 60 lat
SIAL SUMMITS upamiętniają sześć dekad doskonałości poprzez badanie kluczowych kwestii i innowacyjnych perspektyw kształtujących branżę spożywczą, zapewniając bezprecedensowe doświadczenie. Od niedzieli 20 października do wtorku 22 października 2024 r. odwiedzający będą mieli okazję uczestniczyć w konferencjach przygotowanych we współpracy z partnerami strategicznymi SIAL i doświadczonymi ekspertami.
Odwiedzający będą mogli wziąć udział w czterech szczytach poświęconych głównym tematom:
- Niedziela 20 października 2024 r.: Summit CSR (Społeczna Odpowiedzialność Biznesu)
- Poniedziałek 21 października 2024 r.: Summit DeepTech and IA (Sztuczna Inteligencja)
- Wtorek 22 października 2024 r.: Summit Supply Chain
- Wtorek 22 października 2024 r.: Summit Afrique
źródło: Sial Paris
oprac.: red.