Z badania Nielsen Book Data 2022 przeprowadzonego w Wielkiej Brytanii wynika, że młodzi ludzie wracają do papieru. Aż 80% czytelników w wieku 13-24 lat kupiło w 2022 roku książkę w klasycznej drukowanej, papierowej formie.
Kierownicy sklepów branży FMCG otrzymujący prasę handlową lubią czytać wersję papierową (95% według TRM KANTAR 2022-2023) oraz preferują otrzymywać ją w takiej formie (65% za TRM NIELSEN 2020/TRM KANTAR 2022-2023).
Również przeprowadzona we wrześniu 2022 r. anonimowa ankieta wśród szefów kuchni i kucharzy zrzeszonych w czołowych polskich stowarzyszeniach kulinarnych dotycząca prasy gastronomicznej potwierdza, że papier cieszy się niesłabnącym autorytetem, bo aż 66,3 % odpowiedzi wskazuje drukowany magazyn branżowy jako prestiżową formę publikacji, a 55,4% osób najchętniej czyta ją w formie papierowej.