Hotel Alto – jest pierwszą “uśmiechniętą” marką hotelową w Polsce, stawiającą przede wszystkim na pozytywne doświadczenie i samopoczucie gościa.
Pierwszy obiekt zlokalizowany w Żorach oferuje 108 miejsc noclegowych w 54 specjalnie wyciszonych pokojach, designerską Strefę Widelca i Strefę Odpoczynku z wygodnymi kanapami i dużym TV. Hotel został też przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Na gości czekają w nim dodatkowo nowinki technologiczne.
Idea uśmiechu w Alto jest motywem przewodnim zarówno w strategii brandingowej, jak i strategii komunikacji z gościem. Uśmiech jest bowiem naturalnym i pozytywnym elementem życia, ludzie naturalnie go odwzajemniają. Ta forma ekspresji nic nie kosztuje, idea uśmiechu się nie starzeje i jest uniwersalna.
– Doświadczenie gościa to element, na który w Alto zwracamy szczególną uwagę. Jesteśmy otwarci na informację zwrotną, którą uwzględniamy w naszych procesach decyzyjnych. W związku z tym strategia komunikacji w hotelu jest prowadzona w lekkiej, prostej i przyjaznej formie. Wszelkim komunikatom towarzyszy idea uśmiechu. Chcemy, aby goście przyjeżdżający do Alto nie tylko wypoczęli, ale także dzięki “uśmiechniętemu hotelowi” poczuli się w nim wyjątkowo dobrze – mówi Artur Hajduk Prezes Alto Hotels.
Alto to hotel, którego wnętrza zaprojektowane zostały według trendów kolorystycznych, meblarskich i designerskich. Brak ukrytych kosztów i jasna polityka cenowa to kolejne cechy nowego hotelu. Ustalenia są proste, im wcześniej rezerwuje się pokój, tym niższa będzie jego cena. Wysoka jakość usług (premium) oraz wprowadzenie rozwiązań samoobsługowych zminimalizowały koszty utrzymania pokoju (economy). Wszelkiego rodzaju dodatki, które w innych hotelach generują wysoką cenę pokoju takie jak: parking, śniadanie, Internet w pokoju itp. w Alto można dokupić, ale nie jest to obligatoryjne. Gość zatem “płaci za co chce”, czyli ma do dyspozycji komfortowy pokój z pełnym wyposażeniem, w bardzo dobrej cenie i możliwość dokupienia niezbędnych dla niego podczas pobytu dodatków.
– Atrakcyjną politykę cenową połączyliśmy z wysoką jakością usług i luksusowym designem, a innowacyjna technologia zapewni Gościom poczucie komfortu i wygody – wyjaśnił Artur Hajduk, Prezes Alto Hotels.
Strefa Widelca to miejsce, w którym goście mogą zjeść zarówno śniadanie, jak i późniejszy lunch czy kolację. Śniadanie w Alto: dostępne jest w godzinach porannych między 6:30-09:00, w weekendy między 6:30-10:00. Goście mogą wybierać spośród 70 wysokiej jakości produktów. Wyróżnikiem jest też to, że ponad 90% z nich pochodzi od polskich producentów.
– Do dyspozycji gości w Strefie Widelca jest też oryginalna kawa. Nasi eksperci wybrali wyjątkową mieszankę Arabiki i Robusty, której wyselekcjonowane, wysokiej jakości ziarna charakteryzują się delikatnym smakiem”- mówi Katarzyna Juraszczyk Manager Alto.
Menu Główne: wieczorem do dyspozycji gości jest menu główne, w którym znajdują się znane i lubiane europejskie potrawy m.in. hamburger, tortilla, pożywne sałaty czy desery, takie jak angielski pudding czy słodkie crumble.
Na parterze zaplanowano również Strefę Odpoczynku z wygodnymi kanapami i dużym telewizorem. Dodatkowo dla gości zainstalowana została konsola do gier, a miłośnicy książek mogą skorzystać z “biblioteczki” Alto. Do dyspozycji gości oddany został także InfoDesk, przy którym można dokonać wszelkich płatności, uzyskać szereg informacji dotyczących funkcjonowania hotelu oraz zamówić dodatkowe usługi.
źródło: tur-info.pl