Nowy katalog HoReCa dla profesjonalistów od marki Lubiana

Aktualności

Nowy katalog HoReCa dla profesjonalistów od marki Lubiana

35 fasonów, 2000 kształtów, 3000 motywów dekoracyjnych, 15 000 ton rocznego potencjału produkcyjnego i aż 3 500 000 sztuk wyrobów miesięcznie. Możliwości produkcyjne polskiego producenta porcelany z Łubiany zakrojone są na szeroką skalę. Swoje produkty eksportuje do ponad 40 krajów na całym świecie, dostarczając komplementarną ofertę dla przemysłu gastronomicznego i hotelarskiego. Jej szczegóły można znaleźć w najnowszym katalogu marki Lubiana, w którym oprócz porcelany, znajduje się również bogate portfolio naczyń szklanych oraz sztućców.

Lubiana – lider w segmencie HoReCa

Zakłady Porcelany Stołowej Lubiana SA tworzą Polską Grupę Porcelanową, w skład której wchodzą między innymi Polskie Fabryki Porcelany Ćmielów i Chodzież SA. Od 1995 r. ważną częścią PGP jest spółka Lubiana Hurt, hurtownia zajmująca się głównie dystrybucją porcelanowych wyrobów stołowych, pochodzących z fabryk Lubiana S.A., a także Polskich Fabryk Porcelany Ćmielów i Chodzież. Zmieniające się uwarunkowania rynkowe skłoniły do rozszerzenia asortymentu o sztućce, szkło, i inne elementy wyposażenia, niezbędnego dla sprawnego funkcjonowania szeroko rozumianego segmentu HoReCa (hotele, restauracje, catering). Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie handlowej są dostępne na stronie:

https://www.lubianahurt.pl/pl lub https://www.lubianahurt.pl/Content/pub/HoReCa_2022.pdf

Nowy katalog HoReCa

To odświeżona, kompleksowa oferta dla wymagających, przejrzysty spis treści pozwala sprawnie przejść do interesujących klientów biznesowych części. Pewnym novum jest również wzbogacenie portfolio o nową sekcję, strefę upominków. Tylko takie rozwiązanie było w stanie zapewnić komplementarną obsługę wymagających branż: gastronomicznej i hotelarskiej. Znane już z poprzednich edycji kolekcje Marrakesz, River, Roma Eto Hotel czy Daisy będące częścią składową linii Premium zostały wzbogacone o nowe propozycje. Produkty zachwycają detalami, co potwierdza ambasador marki Lubiana, szef kuchni Paweł Stawicki, jednocześnie zwracając uwagę na kolekcję Rondo. Ten fason doskonale wpasowuje się w aktualne trendy i restauracyjny klimat, wprawiając w zachwyt szefów kuchni przykładających dużą wagę do ekspozycji potraw.

Dostępność produktów marki Lubiana

Podmioty zainteresowane nawiązaniem współpracy mogą skorzystać z zawartości strony https://sklep.lubianahurt.pl/ lub oddziałów i partnerów handlowych rozmieszczonych na terenie całego kraju. Szczegóły na temat lokalizacji podmiotów zajmujących się sprzedażą znajdują się na stronie https://lubiana.com.pl/gdzie-kupic/.