Lubiana – HoReCa dla profesjonalistów edycja 2023

Nowości

Lubiana – HoReCa dla profesjonalistów edycja 2023

Marka Lubiana po raz piąty zaprezentuje katalog dedykowany branży HoReCa. Premiera katalogu „HoReCa dla profesjonalistów 2023” będzie miała miejsce w Warszawie w dniach 28-30 marca, podczas EuroGastro — Międzynarodowych Targów Branży Gastronomicznej. Czym zaskoczy tegoroczne wydanie? Pojawią się stałe punkty, do których Lubiana już przyzwyczaiła swoich klientów, ale nie zabraknie także kilku niespodzianek.

Lubiana dla domu i dla biznesu

Zakłady Porcelany Stołowej „Lubiana” SA mogą pochwalić się miesięcznym potencjałem produkcyjnym 4 mln sztuk, nic więc dziwnego, że marka jest jednym z największych producentów porcelany w Europie. Spółka z powodzeniem sprzedaje swoje produkty w 40 krajach na całym świecie. Jej oferta skierowana jest nie tylko do klienta indywidualnego, ale także do segmentu HoReCa. To właśnie do tego ostatniego kierowany jest katalog „HoReCa dla profesjonalistów 2023”. Ważną częścią Zakładów Porcelany Stołowej „Lubiana” SA jest Lubiana Hurt, zajmująca się właśnie kompleksowym wyposażeniem gastronomii.

HoReCa dla profesjonalistów 2023

Lubiana, po raz kolejny tworząc katalog, połączyła siły z wiodącymi markami naczyń szklanych, sztućców oraz mebli i urządzeń ze stali nierdzewnej m.in. z marką  Amefa, Krosno czy Komat. Po raz drugi do współpracy zaproszono także Bunge – Kruszwica. To jednak nie koniec, bo w tegorocznym katalogu pierwszy raz pojawi się właściciel marek MK Cafe oraz Vienna Cafe – Strauss Cafe.

Niezmiennie Ambasadorem marki Lubiana pozostaje Paweł Stawicki, szef kuchni w restauracji Scoria w Bydgoszczy. W tegorocznym katalogu będzie można zobaczyć m.in. talerze Rosa i Muza, będące efektem współpracy Stawickiego z marką Lubiana.

W najnowszym katalogu marka chwali się także swoją najnowszą współpracą, do której zaprosiła Szefa Andrzeja Gołąbka, właściciela restauracji Republika Róż z Poznania, to właśnie on został patronem nowej kolekcji Art.

 Co nowego?

Prócz nowości z samej oferty marek prezentowanych w katalogu, na uwagę zasługuje Strefa upominków, która w tegorocznym wydaniu można zobaczyć w rozbudowanej i nieco zmodyfikowanej formie, podobnie jak część poświęcona zamówieniom B2B. Katalog idealnie skrojony na miarę potrzeb branży hotelarskiej i gastronomicznej. Tym, w których ręce trafi, pozostaje tylko życzyć, udanej lektury.

Katalog można pobrać ze strony:

https://lubiana.com.pl/wp-content/uploads/2022/04/HoReCa_2023.pdf