Kryzysowa konferencja MADE FOR Restaurant 2020

Aktualności

Kryzysowa konferencja MADE FOR Restaurant 2020

15 maja 2020

64% restauracji planuje otworzyć się dla gości już na początku przyszłego tygodnia, 34% jeszcze się z tym wstrzyma. Taka wiedza płynie z ankiety przeprowadzonej 12 maja wśród uczestników Konferencji Kryzysowej – MADE FOR Restaurant 2020. Z tego grona 72% restauratorów chce zmienić menu na krótsze i prostsze, przy czym prawie 63% z nich nie widzi potrzeby obniżania cen serwowanych dań. Dla aż 95% uczestników okres lockdownu będzie powodem do zmiany sposobu zarządzania finansami w firmie.

Jeszcze przez 30 dni można oglądać i korzystać z materiałów, prezentacji, wywiadów i aktualności z konferencji MADE FOR Restaurant, która odbyła się 12 maja w formule on-line. Warto, ponieważ wirtualne, kryzysowe spotkanie polskiej i światowej gastronomii dało nam obraz sytuacji, w jakiej w tej chwili znajdują się liderzy rynku wraz z całą branżą, a także nastrojów, jakie temu towarzyszą. Okazuje się, że mimo kryzysu w branży HORECA dominuje optymizm i wiara w szybką poprawę koniunktury. Nastroje te potwierdzają wirtualne wędrówki po mapie gastronomicznego świata (odwiedziliśmy m.in. Włochy, Rosję, Wielką Brytanię, Słowenię i Danię). Podczas przekazu z Chin dowiedzieliśmy się, że tamtejszy rynek gastronomiczny, działający od dwóch miesięcy, w pełni rozkwita biznesowo. To bardzo dobry znak dla naszych restauracji, barów i kawiarni, które powracają do pracy już za kilka dni.

– W poniedziałek gastronomia startuje na nowo. Staraliśmy się przygotować naszych uczestników do nowego otwarcia: nowy biznes plan, nowi liderzy, nowi goście, nowe technologie, czyli nowi my. Potraktujmy czas pandemii, jak czas na porzucenie tego, co nam w biznesie wadziło i spowalniało nas. Teraz już tylko do przodu!  – mówi Agnieszka Małkiewicz, prezes FOR Solutions i pomysłodawczyni konferencji MADE FOR Restaurant.

Kryzysowe MADE FOR Restaurant 2020 to ponad 750 uczestników, 32 ekspertów, 7 gości z zagranicy, 14 specjalistów z różnych dziedzin w Radzie Programowej i ponad 8 godzin prelekcji, dyskusji i wywiadów. Było to pierwsze w historii tej branży przedsięwzięcie przygotowane na tak szeroką skalę.

W związku z ogromnym zainteresowaniem merytoryką MADE FOR Restaurant 2020 on-line, organizator, agencja FOR Solutions, zdecydowała się przedłużyć możliwość rejestracji i korzystania z wszystkich materiałów do 11 czerwca 2020 roku. Rejestracja pozostaje bezpłatna dla mediów, restauratorów, firm cateringowych i kawiarni.