North Coast SA oficjalnie ogłosiło rozpoczęcie współpracy z Bartłomiejem Kieżunem, jednym z najbardziej rozpoznawalnych autorytetów w dziedzinie kuchni włoskiej i śródziemnomorskiej w Polsce. „Król makaronów”, jak określają go czytelnicy, od lat propaguje kulturę kulinarną południa, łącząc ją z antropologicznym spojrzeniem na tradycję i historię regionu.

Ekspert z pasją i międzynarodowym doświadczeniem

Bartłomiej Kieżun jest absolwentem antropologii kultury Uniwersytetu Jagiellońskiego, a kulinarne kompetencje rozwijał m.in. w prestiżowej Academia Barilla w Parmie oraz krakowskiej Szkole Sommelierów.

Jego artykuły publikowane były m.in. w Gazecie Wyborczej, Wysokich Obcasach, Polityce, Twoim Stylu czy Tygodniku Powszechnym. Autor bestsellerowych książek, prowadzący kolacje degustacyjne i warsztaty – Kieżun od lat inspiruje tysiące pasjonatów kuchni.

Nowy Ambasador North Coast 

– Z ogromną radością ogłaszamy, że Ambasadorem naszej marki został wybitny ekspert Bartłomiej Kieżun. Ten miłośnik śródziemnomorza i jego kulinariów potrafi z pasją opowiadać o tradycji i smakach południa Europy, dzieląc się wiedzą w wyjątkowy sposób – podkreśla Maciej Strużyk, prezes zarządu North Coast SA.

– Współpraca z North Coast SA to dla mnie naturalna kontynuacja mojej kulinarnej podróży. Cieszę się, że będę mógł dzielić się swoją pasją z jeszcze szerszym gronem odbiorców i wspólnie odkrywać bogactwo smaków południa Europy – mówi Bartłomiej Kieżun.

Co przyniesie współpraca?

Partnerstwo zapowiada liczne wydarzenia, projekty edukacyjne i kulinarne, które mają inspirować zarówno branżę gastronomiczną, jak i konsumentów. Marka liczy na wzmocnienie swojego wizerunku poprzez autentyczne historie, wiedzę ekspercką i pasję, z której słynie Kieżun.

North Coast SA zapowiada, że pierwsze wspólne działania zostaną ogłoszone już wkrótce.

Oprac. H.Handkowska

Źródło i fot.: biuro prasowe North Coast

Udostępnij artykuł