Accor wprowadza do Europy nową markę

Hotele

Accor wprowadza do Europy nową markę

24 stycznia 2020

 

Accor oferuje obecnie 340 000 pokoi w 39 krajach. Wzbogacenie portfolio o 26. markę, Mondrian, ma być kolejnym krokiem w kierunku rozbudowy segmentów premium i lifestyle.

Działalność marki Mondrian w Europie zapoczątkują dwa obiekty we Francji. W pierwszej kolejności będzie to obiekt Cannes Grand Hotel przy Croisette, którego ponowne otwarcie planowane jest na 2021 r. Hotel będzie oferował 75 pokoi na 11 piętrach, restaurację i bar z widokiem na prywatny ogród o powierzchni 4 000 m2, sale konferencyjne i prywatną plażę przed hotelem.

Drugi obiekt powstanie w Bordeaux. W hotelu mieszczącym się w XIX-wiecznym budynku do dyspozycji gości będzie 97 pokoi o powierzchni od 25 do 50 m2 zlokalizowanych na trzech piętrach. Ofertę obiektu uzupełniają: restauracja z salą barową o powierzchni 460 m2, spa, przestrzeń konferencyjna i otwarty taras o powierzchni 225 m2. Jego otwarcie planowane jest na drugą połowę 2021 r.