W październiku miesiącu walki z rakiem piersi – znana sieć restauracji franczyzowych Zdrowa Krowa i Smile&Wine dołącza do międzynarodowej kampanii #Pinkoctober ze specjalnym Pink Menu. 10% ze sprzedaży dań zostanie przekazane przez sieć na pomoc kobietom dotkniętym rakiem piersi i wsparcie portalu onkologicznego zwrotnikraka.pl.
Październik od lat jest uznawany za miesiąc poświęcony walce z rakiem piersi. Różowy Październik to czas, kiedy szczególnie dużo mówi się o profilaktyce, diagnostyce i leczeniu. Kluczowe jednak dla profilaktyki i hamowania rozwoju nowotworu piersi jest jego wczesne diagnozowanie. Dlatego też, aby wspierać podnoszenie świadomości społecznej wśród kobiet, na temat raka piersi sieć franczyzowa Zdrowa Krowa i Smile&Wine postanowiła dołączyć do międzynarodowej kampanii #PINKOCTOBER.
Rak piersi – to diagnoza, którą każdego dnia słyszy niemal 50 kobiet w Polsce. Oznacza to, że prawdopodobnie, że każdy z nas ma w otoczeniu chociaż jedną kobietę, która toczy nierówną walkę z tą chorobą. Niestety dla wielu z nich wiadomość ta przychodzi zbyt późno. Chociaż to wyjątkowo groźny przeciwnik, to istnieją inicjatywy, które pomagają skutecznie stawić mu czoła. Jesteśmy dumni, że jako Zdrowa Krowa możemy w tym roku aktywnie przyczynić się do walki w tak ważnej sprawie – mówi Joanna Płotka, Business Development Manager sieci Zdrowa Krowa, podkreśla znaczenie akcji. W naszej sieci pracuje wiele kobiet, dlatego też wspieranie walki z rakiem piersi jest szczególnie bliskie naszym sercom. W październiku postanowiliśmy zatem postawić na kolor różowy i codziennie przypominać zarówno naszym pracownikom, jak i klientom jak ważna jest regularna profilaktyka przez cały rok.
W ramach kampanii Różowy Październik, generalny szef kuchni Michał Wawro stworzył pink menu, które będzie dostępne przez cały październik we wszystkich restauracjach Zdrowa Krowa i Smile&Wine w całym kraju.
Różowy kolor, dominujący w naszym pink menu, od lat jest mocno kojarzony z solidarnością i wsparciem w walce z rakiem piersi. Dlatego właśnie wybraliśmy go jako kluczowy element naszych dań, który symbolizuje nasze zaangażowanie w tę światową inicjatywę – mówi Michał Wawro, generalny szef kuchni sieci Zdrowa Krowa. Wierzę, że kuchnia może być nie tylko miejscem przyjemności, ale i świadomości. A Pink Menu to właśnie nasz sposób na połączenie tych dwóch aspektów. Mam nadzieję, że stanie się ono dla naszych Gości nie tylko kulinarnym przeżyciem, ale i przypomnieniem o ważności regularnych badań i wsparcia dla osób walczących z nowotworem.
Pink menu Zdrowa Krowa i Smile&Wine znajdą:
- PINK BURGER: wołowina premium, chutney ze śliwek i fig, roszponka, ser camembert, grillowany pomidor, bekon, czerwona cebula, różowy majonez.
- PINK PAVLOVA: różowa beza Pavlova, krem z mascarpone, frużelina z czarnej porzeczki.
- PINK LATTE: mleko krowie lub roślinne, puder z buraka, jadalne płatki róż, cukier.
- PINK COCKTAIL: różowy Kinley, czerwone świeże owoce, limonka, mięta, jadalne płatki róż + opcjonalnie różowy Gin.
Co ważne, 10% ze sprzedaży tego menu zostanie przekazane na rzecz portalu onkologicznego zwrotnikraka.pl, który od lat wspiera osoby dotknięte chorobą i ich bliskich, dostarczając niezbędnych informacji i wsparcia.
Nasze restauracje zawsze były miejscem spotkań, radości i celebracji. Teraz chcemy, by stały się także miejscem, gdzie klienci mogą aktywnie przyczynić się do zmiany. Zachęcamy wszystkich do spróbowania Pink Menu i wsparcia akcji – podkreśla Joanna Płotka, Business Development Manager sieci Zdrowa Krowa.
Akcja potrwa przez cały październik.