Wiosenne pobudzenie w kawiarniach coffeeheaven

Newsy

Wiosenne pobudzenie w kawiarniach coffeeheaven

13 marca 2012

Ruszyła wiosenna kampania w kawiarniach coffeeheaven. Pod hasłem „zyskaj dzięki rejestracji w my coffeeheaven” zaplanowano różne aktywności związane z zachęcaniem do rejestracji kart my coffeeheaven na stronie www programu, a także przygotowano kuszącą sezonową ofertę produktową, w skład której weszła m.in. wiosenna kawa mangoccino oraz rozszerzone o nowe wrapy czy kanapki menu. Kampania rozpoczęła się 6 marca i potrwa do 14 maja tego roku.

Wiosna w coffeeheaven będzie upływać pod znakiem ‘my coffeeheaven’ i wyjątkowych promocji planowanych w ramach programu. Choć uruchomiono go dopiero 6 miesięcy temu, zyskał imponujące zainteresowanie klientów, którym wydano ponad 350 tysięcy kart. Posiadacze karty ‘my coffeeheaven’ zbierają punkty przy każdym zakupie, a następnie wymieniają je na dowolne produkty z oferty kawiarni. Program niesie z sobą dużo korzyści, w szczególności, gdy karta zostanie zarejestrowana na stronie www.mycoffeeheaven.pl. Można wtedy korzystać z wszystkich przywilejów – podwójnych punktów promocyjnych w ramach akcji specjalnych, stałego dostępu online do swojego konta (historii wizyt w coffeeheaven, liczby punktów i ich przelicznika w złotówkach) czy prezentów w postaci dodatkowych punktów np. z okazji urodzin.

– Głównym celem naszej wiosennej kampanii „zyskaj dzięki rejestracji w ‘my coffeeheaven'” jest zachęcenie naszych gości do zarejestrowania swoich kart. To właśnie dzięki rejestracji mogą oni korzystać z wszystkich korzyści programu i zróżnicowanych atrakcji przygotowanych przez coffeeheaven z myślą o ich indywidualnych potrzebach – mówi Dorota Szczerbicka, head of marketing CHI Polska S.A. i dodaje – Wiele osób w ferworze codziennych zajęć zapomina o rejestracji, a to dzięki niej mają szansę w pełni odkryć program, a nawet więcej – mogą mieć wpływ na to, jak będzie się dalej rozwijał. Dlatego postanowiliśmy przypomnieć im o zaletach zarejestrowania swojej karty, a także ułatwić sam proces – wprowadzając udogodnienia na miejscu w kawiarniach – dodaje.         

W ramach aktywności marketingowych kampanii, na odwiedzających kawiarnie coffeeheaven od marca do połowy maja czekają między innymi konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, promocje produktowe oraz animacje z hostessami, które umożliwią klientom szybką rejestrację kart my coffeeheaven poprzez tablety. Komunikacja kampanii skupia się wewnątrz kawiarni na materiałach POS, stronach www.coffeeheaven.pl  oraz www.mycoffeeheaven.pl, a także w ramach zabaw i animacji na profilu coffeeheaven na Facebooku (www.facebook.pl/coffeeheaven).

Kampanii towarzyszy także rozszerzenie oferty produktowej o sezonowe nowości i hity.

Do sprzedaży powraca kawa mangoccino – lekka kawa o smaku mango, przygotowywana na bazie dwóch espresso, idealnie spienionego mleka oraz aromatycznego syropu mango. mangoccino to absolutny hit wśród klientów coffeeheaven, jeden z produktów najczęściej pojawiających się wśród próśb o przywrócenie sezonowych smaków. To ukłon coffeeheaven w stronę preferencji i oczekiwań klientów. Dodatkowo, zakup tej kawy będzie premiowany wśród zarejestrowanych uczestników programu my coffeeheaven podwójną liczbą punktów.

Nie zapomniano także o miłośnikach doskonałego smaku jedzenia z coffeeheaven. „Długo zastanawialiśmy, jak optymalnie zbudować sezonową, wiosenną ofertę. Wiemy, że w tym okresie poszukiwane są nieco inne smaki, lżejsze i bazujące na oczekiwanych przez naszych Gości atrybutach: jakości, naturalności i świeżości. Przekąski serwowane wiosną w coffeeheaven pełne będą więc kolorowych i apetycznych, chrupiących warzyw, a cała oferta będzie się składać zarówno z nowych, innowacyjnych propozycji, jak i sprawdzonych, ulubionych przez naszych klientów smaków. Wierzymy, że takie połączenie powinno zadowolić zarówno osoby z lubością odkrywające nowe receptury, jak i te osoby, które mają swoich sezonowych faworytów” – mówi Marta Kulikowska, szef Działu Żywności CHI Polska SA.  Wraz z początkiem kampanii pojawi się nowy muffin jabłkowo-cynamonowy oraz deserowe hity: mmm…malina czy ale wiśnia! Od połowy marca zawitają z kolei słone przekąski, które idealnie wkomponują się bogactwem dodatków i apetycznych kombinacji w wiosenny klimat za oknem. Znajdziemy między innymi pyszne trójkątne kanapki: serek z rzodkiewką oraz łosoś po amerykańsku. Miłośnicy nietuzinkowych smaków z pewnością docenią też inne nowości: bajgiel caprese z mozzarellą, pomidorem i pesto z bazylii, sałatkę marrakesh dream z kus kusem, kurczakiem i warzywami w cytrusowym dressingu, kanapkę premium focaccia – holidays z kurczakiem, szpinakiem, serem greckim i oliwkami – powracający wielki hit sprzedaży oraz razową kromkę z kurczakiem i grillowanym bakłażanem. Dla fanów sycących wrapów coffeeheaven przygotowało aż 4 apetyczne warianty: kurczak, brokuły i serek pleśniowy zawinięte w razową tortillę, wrap grecki z ogórkowym tzatziki, kurczakiem w oregano i serem greckim, wrap jamajski z kurczakiem w pikantnym sosie jamajskim reagge reagge z papryką, kukurydzą i cebulą w tortilli ziołowo-szpinakowej oraz wrap z grillowanymi warzywami (bakłażan, cukinia, papryka i pieczarki) i kurczakiem w ziołach. W wiosennej ofercie coffeeheaven każdy znajdzie coś pysznego dla siebie.