Wielkie liczby w nowej kampanii marki Subway®

Newsy

Wielkie liczby w nowej kampanii marki Subway®

09 kwietnia 2013

„Mamy 900 milionów kombinacji sandwiczy. Gdzie indziej masz takie wybór?” to hasło nowej kampanii sieci SUBWAY®. Działania, prowadzone głównie w Internecie, social mediach oraz blogosferze, informują klientów o zawrotnej liczbie sandwiczy, które można przygotować z dostępnych w restauracji produktów i zachęcają do tworzenia własnych kompozycji.

Kampania „Mamy ponad 900 milionów kombinacji sandwiczy” rozpoczęła się na początku kwietnia wprowadzeniem w restauracjach materiałów POS (menuboardy, plakaty, ulotki reklamowe). 8 kwietnia ruszy czterotygodniowy konkurs fotograficzny dla fanów marki na www.facebook.com/subwaypolska. Wsparciem dla konkursu będzie kampania online (m.in. banery na portalach, mailingi) oraz działania w mediach społecznościowych. W maju komunikacja zostanie poszerzona o kampanię radiową. Całość uzupełnią działania e-PR ze szczególnym uwzględnieniem współpracy z blogerami oraz ze studentami. Kampania potrwa do końca czerwca.

– Znajomość marki SUBWAY® i jej oferty w Polsce systematycznie rośnie. To dobry moment, aby uświadomić naszym klientom różnorodność wyboru oraz zachęcić ich do eksperymentowania przy komponowaniu sandwiczy. Marka ta wyróżnia się właśnie tym, że sandwicze przygotowywane są na oczach klienta według jego sugestii, upodobań i smaku – mówi Jan Petr, koordynator ds. marketingu w sieci SUBWAY®.