Tyskie zaprasza na 5 stadion

Newsy

Tyskie zaprasza na 5 stadion

11 kwietnia 2012

Tyskie ruszyło z największą w historii marki kampanią wspierającą sprzedaż, podczas której Zbigniew Boniek, Luis Figo, Marco van Basten oraz Tyskie zapraszają wszystkich Polaków do wspólnego kibicowania na 5 Stadionie. To tam zasiądą miliony Polaków, którzy wybrali kibicowanie poza czterema oficjalnymi stadionami – w domach, pubach, ze znajomymi i przyjaciółmi. W ramach akcji zaplanowano liczne aktywności handlowe dla detalistów i właścicieli lokali gastronomicznych, wspierające sprzedaż w gorącym okresie przed i w trakcie największego piłkarskiego święta w kraju.

Tego roku atmosfera kibicowania i prawdziwie sportowe emocje ogarną całą Polskę w związku z największym piłkarskim świętem. Kibicowanie to prawdziwa pasja milionów Polaków. Jednak tylko nieliczni, dzięki wylosowanym biletom zasiądą na trybunach czterech oficjalnych stadionów. Dlatego marka Tyskie zadbała o to, aby polscy kibice, bez względu na to czy mają bilet czy nie, czy mieszkają w dużym czy małym mieście, poczuli wyjątkową atmosferę tych wydarzeń i moc wspólnego przeżywania sportowych emocji. Mowa o 5 Stadionie, który jest wszędzie tam, gdzie przy Tyskim spotykają się przyjaciele. Gospodarzem 5 Stadionu jest Zbigniew Boniek, który wraz ze swoimi przyjaciółmi, legendami futbolu – Luisem Figo i Marco van Bastenem –  zaprasza Polaków do wspólnego kibicowania.

W ramach kampanii 5 Stadion Tyskie skieruje szereg działań do kanału gastronomicznego. W wybranych lokalach zostanie zainaugurowany konkurs na najlepszy 5 Stadion, czyli miejsce w którym najbardziej można odczuć magię pozytywnego przeżywania sportowych emocji w gronie znajomych. Konkurs potrwa do końca czerwca, a na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody pieniężne: od 1000 do 3000 PLN oraz wyróżnienia specjalne.

Dla konsumentów Tyskie przygotowało specjalne promocje grupowe – Tyskomaty oraz dzbanki pełne piwa w atrakcyjnych cenach.

Działania w kanale gastronomicznym zostaną również wsparte atrakcyjnymi wizualnie materiałami promocyjnymi: plakatami, namiocikami na stoliki oraz barowymi standami.

 Polacy chcą i będą kibicować! Pokazali to w trakcie ogłoszonej przez Tyskie z początkiem marca akcji Chcemy kibicować. Odzew przeszedł najśmielsze oczekiwania! Wystarczyły bowiem zaledwie 24 godziny, aby do akcji przyłączyli się mieszkańcy wszystkich 908 polskich miast. Fani futbolu podczas spotkań z Największym Kibicem w Polsce chętnie podpisywali się na sportowej koszulce tego czterometrowego olbrzyma. Był to znak poparcia idei wspólnego kibicowania w gronie przyjaciół. To najlepszy dowód na to, że cała Polska jest 5 Stadionem. Dodatkowo dr Dominik Antonowicz, socjolog, specjalista w dziedzinie kibicowania, ale też zagorzały fan piłkarski, opracował specjalny raport Chcemy kibicować, który jest analizą społecznego fenomenu kibicowania.