Autorski Trendbook HoReCa firmy Bidfood to zbiór najnowszych trendów, który powstał w efekcie dokładnego researchu oraz rozmów z szefami kuchni, właścicielami restauracji, sommelierami – praktykami, przed którymi branża gastronomiczna nie ma tajemnic.
– Już po raz czwarty oddajemy w Państwa ręce Trendbook HoReCa – publikację stworzoną z myślą o wspieraniu biznesów w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości gospodarczej i ekonomicznej. Zebraliśmy i uporządkowaliśmy w nim kluczowe zjawiska oraz prognozy, aby pomóc zarówno naszym klientom, jak i szerokiemu gronu odbiorców w zrozumieniu rynkowych trendów. Dzięki zaangażowaniu ekspertów oraz wsparciu specjalistów z sektora HoReCa udało nam się stworzyć opracowanie, które łączy praktyczną wiedzę z inspirującymi rozwiązaniami – mówi Monika Kobel, koordynatorka ds. komunikacji marketingowej firmy Bidfood.
W Trendbooku HoReCa umieściliśmy dziewięć rozdziałów: Siła kobiet, Celebracja, Prostota, Fuzja smaków, Ekologia, Technologia, Rośliny, Kompetencje, Design.
Poszczególne z nich odnoszą się do zachodzących na świecie zjawisk, które mają wpływ na branżę HoReCa. Każdy z nich zawiera trendy, które w 2025 r. będą szczególnie widoczne. Są to m.in. wzrastająca rola kobiet w rozwoju gastronomii, nurt NoLo, minimalizm w kulinariach, global fusion, białko produkowane z powietrza, restauracje otwierane przez domy mody oraz wiele innych.
Ponadto publikacja zawiera garść ciekawostek z kraju i ze świata, wypowiedzi specjalistów oraz ekspertów. Tegoroczną nowością są komentarze do poszczególnych trendów generowane przez chatGPT, m.in. Skąd wzrastająca rola kobiet w gastronomii? Na czym polega celebracja w kulinarnym świecie? Dlaczego prostota sprawdza się najlepiej?
Publikacja jest dostępna bezpłatnie, można ją pobrać ze strony: www.bidfood.pl/public/ebooki/Trendbook_horeca_Bidfood.pdf