Technologia, która wspiera pasję. Winterhalter Polska partnerem strategicznym Kongresu Szefów Kuchni i Restauratorów 2025

Producenci

Technologia, która wspiera pasję. Winterhalter Polska partnerem strategicznym Kongresu Szefów Kuchni i Restauratorów 2025

Kongres Szefów Kuchni i Restauratorów powraca 7 października do EXPO XXI w Warszawie, obiecując edycję, która, jak co roku, podnosi poprzeczkę jeszcze wyżej. Wydarzenie, które zyskało miano najważniejszego spotkania dla profesjonalistów gastronomii w Polsce, ponownie połączy wiedzę, inspiracje i przestrzeń do networkingu. Tegoroczną edycję współtworzy marka Winterhalter Polska, która już po raz czwarty obejmuje rolę partnera strategicznego.

To wydarzenie, które łączy trzy kluczowe wartości: edukację, relacje i rozwój biznesu. Jednodniowy kongres jest jak dobrze skomponowany shot espresso: intensywny, pobudzający i zostający w głowie na długo – komentuje Marcin Wajda, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Winterhalter Polska. – Od lat współpracujemy z szefami kuchni i restauratorami z całej Polski, więc nasza obecność tutaj to coś więcej niż tylko udział w konferencji. To naturalne przedłużenie relacji, które budujemy od ponad dwóch dekad – dodaje.

Kongres, który cały czas zyskuje stałych fanów i nabiera tempa, przyciąga co roku setki uczestników: właścicieli restauracji, hoteli i konceptów gastronomicznych, którzy nie tylko szukają inspiracji, ale też konkretnych rozwiązań do zastosowania w swojej codziennej pracy. To właśnie tutaj odbywają się debaty o finansach w gastronomii, dyskusje o produktach i ich pochodzeniu oraz spotkania z praktykami, którzy nie boją się mówić o błędach i sukcesach. A wszystko to w atmosferze wzajemnego szacunku, otwartości i pasji.

Impulsem do stworzenia Kongresu była potrzeba edukacji oraz networkingu na najwyższym poziomie – zauważa Agnieszka Huszczyńska, pomysłodawczyni i organizatorka wydarzenia. – Szefowie kuchni to nie tylko artyści smaku, ale też menedżerowie i liderzy zespołów. Tych kompetencji często uczą się sami w działaniu, a oczekiwania rosną z roku na rok. Dlatego przed każdą kolejną edycją pracujemy nad programem, który wspiera ich rozwój nie tylko kulinarny, ale też biznesowy, aktualny z tym, co dzieje się na rynku i w branży HoReCa – tłumaczy.

Partnerstwo strategiczne Winterhalter z Kongresem to znacznie więcej niż obecność na kolejnym wydarzeniu, to zaangażowanie w merytoryczną rozmowę o przyszłości gastronomii. Podczas tegorocznej edycji firma zaprezentuje pełną gamę innowacyjnych zmywarek i kompleksowych rozwiązań systemowych, a wszystko to spójne z jej długofalową strategią 4E – ekonomii, ekologii, ergonomii i edukacji. To właśnie te cztery filary wyznaczają kierunek, w jakim Winterhalter rozwija swoje produkty i relacje z branżą. Eksperci firmy przez cały dzień będą dostępni dla uczestników Kongresu, gotowi odpowiedzieć na pytania, podzielić się wiedzą i doradzić, jak skutecznie zorganizować proces zmywania, obniżyć koszty operacyjne i poprawić komfort pracy w kuchni.

Nasze partnerstwo z Kongresem to coś więcej niż promocja marki. To relacja, która przez lata przerodziła się w biznesową przyjaźń. Z Agnieszką i jej zespołem rozmawiamy godzinami o tym, co dzieje się w gastronomii, jak się zmienia i dokąd zmierza. Te rozmowy często stają się punktem wyjścia do naszych działań marketingowych czy rozwojowych. Cieszy mnie też, że możemy być partnerem projektu filmowego, do którego zaproszono najlepszych szefów kuchni w Polsce. To kolejna okazja, by pokazać, jak wygląda kuchnia od kulis – mówi Marcin Wajda.

Agnieszka Huszczyńska przyznaje, że współpraca z takimi markami jak Winterhalter daje organizatorom nie tylko komfort organizacyjny, ale też inspirację i poczucie, że wydarzenie ma realny wpływ na kształtowanie rynku.

To dla mnie ważne, że partnerami Kongresu są firmy, które naprawdę znają branżę. Winterhalter to marka, która słucha, reaguje i realnie wspiera rozwój gastronomii. Takie partnerstwo inspiruje do dalszego działania – mówi Huszczyńska.

Kongres Szefów Kuchni i Restauratorów to kwintesencja tego, co w gastronomii najlepsze: wiedzy, pasji, odwagi i wspólnoty. – W gastronomii nie działamy w próżni, jesteśmy jak system (czystych!) naczyń połączonych. – mówi Marcin Wajda. – Od szefów kuchni i restauratorów, przez dostawców produktów, aż po producentów technologii – wszyscy wpływamy na to, jak wygląda codzienność w polskich lokalach. Dlatego tak ważne są wydarzenia takie jak Kongres. To nie tylko okazja do spotkań i inspiracji, ale przede wszystkim przestrzeń, w której możemy realnie się od siebie uczyć i wspólnie rozwijać branżę. Zachęcam wszystkich: korzystajmy z tego, że mamy w Polsce tak dobre jakościowo inicjatywy. Bierzmy w nich udział, bo tylko wtedy gastronomia jest naprawdę silna, kiedy działa razem.

 Kongres Szefów Kuchni i Restauratorów, czyli prawdziwe święto branży HoReCa odbędzie się już 7 października 2025EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Pełny program imprezy, informację o prelegentach oraz wszelkie niezbędne informacje dotyczące uczestnictwa można znaleźć na stronie Kongresu: kongresszefowkuchni.pl.

Poradnik Restauratora jest partnerem medialnym tego wydarzenia.

Udostępnij artykuł