Starbucks umacnia swoją pozycję w Polsce i otwiera 64 kawiarnię w kraju, tym razem w Gdańsku. Nowa lokalizacja potwierdza strategię rozwoju sieci, która poszerza dostępność dla klientów przede wszystkim w najbardziej uczęszczanych rejonach miast.
Kawiarnia Starbucks w Gdańsku zostanie otwarta 16 maja i będzie się mieścić na terenie Targu Siennego i Rakowego w nowopowstałym kompleksie Forum Gdańsk, atrakcyjnej lokalizacji, w której Starbucks spodziewa się częstych wizyt rzeszy swoich fanów.
Kawiarnia przy Kanale Raduni to miejsce otoczone zielenią nawiązujące do pierwszego punktu sieci – Pike Place w Seattle. Wnętrze przywita naszych Gości ciemnym drewnem, ciepłym oświetleniem i szarymi odcieniami oraz elementami industrialnymi. Całości dopełnią ręcznie malowane grafiki przypominające nasze początki: szkic syrenki oraz front pierwszego sklepu Starbucks – mówi Katarzyna Pijanowska, Brand Manager sieci.
Nowo otwarta kawiarnia to łącznie 54 miejsca siedzące dla Gości. Nowoczesne wnętrze podzielono na strefy, w których Goście będą mogli przyjemnie spędzić czas ze znajomymi lub znaleźć odpowiednie miejsce do spotkań biznesowych, pracy i nauki. Wystrój lokalu stanowi połączenie charakterystycznych dla marki kolorów, elementów wykończenia i grafik, nawiązujących do procesu powstawania ziaren kawy. W lokalu oprócz standardowych kanap i foteli, dostępne będą także stoły konferencyjne, gniazdka elektryczne i szybkie łącze Wi-Fi.
W menu kawiarni znajdą się najwyższej jakości kawy przygotowywane ze 100% ziaren Arabica, którą wyszkoleni bariści dopasują do upodobań każdego Gościa. Poza fanami cappuccino, caffè latte
i sezonowych napojów kawowych, takich jak cold brew i piernikowe latte, w kawiarni odnajdą się także miłośnicy dobrej herbaty i pysznej gorącej czekolady. Ofertę dopełni dobrze dobrana propozycja słonych i słodkich przekąsek – w tym również w wariantach bezglutenowych i wegańskich. Oprócz tego w kawiarni będzie można nabyć także paczkowane kawy ziarniste, syropy do kaw oraz rozmaite akcesoria związane z marką, takie jak zaparzacze, kubki termiczne i ceramiczne.
Osoby, które nie znajdą czasu na chwilę odpoczynku w kawiarni będą mogły delektować się ulubionym napojem w wersji na wynos. Do dyspozycji Gości, podobnie jak we wszystkich punktach sieci, funkcjonować będzie koncept „Bring your own Tumbler”, czyli po prostu – przyjdź z własnym kubkiem. Właśnie w ten sposób, zamawiając kawę, Goście mogą chronić środowisko ograniczając zużycie papierowych kubeczków, uzyskać zniżkę na wybrany napój w wysokości 1 PLN i wypić go ze swojego ulubionego kubka.
W dniu otwarcia dla Gości kawiarni przygotowano liczne atrakcje m.in.: okolicznościowy słodki poczęstunek, coffee tasting oraz upominki dla pierwszych gości kawiarni.