Soczysty burger w hotelach ibis

Wydarzenia

Soczysty burger w hotelach ibis

03 marca 2015

Marka ibis nie przestaje udoskonalać standard obsługi w swoich hotelach. Dokonuje pozytywnej zmiany nie tylko w identyfikacji wizualnej w ramach konceptu restauracyjnego ibis kitchen, ale też niezmiennie odświeża i unowocześnia dostępne menu. Zmieniony wystrój dzięki umiejętnemu wykorzystaniu połączenia bieli, czerni i czerwieni z drewnianymi akcentami oraz grafikami na ścianach tworzy ciepły klimat miejsca i sprzyja interakcji między gośćmi. Doskonale pasuje do niego podążająca za aktualnymi trendami kulinarnymi oferta gastronomiczna i-Burger. W menu znajduje się aż osiem burgerów, w tym klasyczny i-Burger czy i-Cheese z soczystą wołowiną, jak i bardziej ekstrawagancki, słodko-kwaśny i-Hawaii czy wegetariański i-Veg z polentą z warzywami. Szczególną popularnością wśród międzynarodowych gości cieszy się natomiast i-Stefcio z podwójnym serem cheddar oraz sosem BBQ. Warto podkreślić, że każdy z burgerów to 200 gram wołowiny, z czego aż 25% pochodzi od krów rasy Angus. Specjalnie na potrzeby oferty i-Burger została stworzona również receptura oraz wielkość bułek, które są lekkie i nieco puszyste. Idealnie z modnymi ostatnio slow foodowymi burgerami będą komponować się orzeźwiające lemoniady i-Lemonades. Słodzone miodem, przygotowywane na miejscu na bazie świeżych cytryn, ananasów lub malin niewątpliwie ugaszą każde pragnienie. Co więcej wszystkie burgery, dostępne są nie tylko na miejscu, ale i na wynos.

W poszukiwaniu ciekawej oferty gastronomicznej marka zainspirowała się aktualnie najmodniejszymi trendami gastronomicznymi nawiązując do coraz bardziej popularnych food trucków oraz rezygnacji z jedzenia fast foodów. Dlatego w koncepcie bardzo ważne jest, by danie było przygotowane według zasady simple slow food, która gwarantuje skomponowanie potraw ze świeżych, wysokiej jakości i starannie opracowanych składników. Dzięki temu posiłek jest wyjątkowo smaczny i zdrowy. Menu w restauracjach w hotelach ibis zawiera również bardziej klasyczne i tradycyjne przekąski oraz dania. Oprócz oferty i-Burger możemy wybierać spośród typowo polskich dań czy restauracyjnych klasyków.

– Oferta i-Burger jest częścią naszej szerszej koncepcji zmiany idei restauracji w tej kategorii obiektów hotelowych – podkreśla Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji i Marketingu w Polsce i krajach bałtyckich. – Podążamy za nowymi trendami i potrzebami naszych gości, stąd pomysł na wprowadzenie do menu modnych potraw przygotowywanych z wysokiej jakości świeżych i zdrowych produktów. To propozycja, która ma zachęcić klientów również spoza hotelu, aby wstąpili do nas w porze lunchu.

Marka ibis rozpoczęła promocję oferty i-Burger pod hasłem „Nowa ekipa w mieście – soczyste burgery”, zarówno na terenie hoteli, jak i on-line. Jej częścią był m.in. konkurs gotowania na żywo przez blogerów, który odbył się w ibis Warszawa Reduta.