Sfinks zmienia ofertę sieci Wook

Newsy

Sfinks zmienia ofertę sieci Wook

17 września 2013

WOOK, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, 17 września wprowadziła nową kartę dań. Obok kuchni chińskiej pojawiły się w niej dania innych kuchni azjatyckich oraz dania europejskie przyrządzone na sposób orientalny – np. steki, ryby i sałaty. Zmianie uległa także szata graficzna i układ karty menu, a kelnerzy restauracji otrzymali nowe stroje. Najnowsza oferta restauracji WOOK została wsparta promocją z gratisowym napojem dla klientów, którzy zamówią jedną z 18 nowości.

 – Zgodnie z zapowiedziami rozpoczynamy zmiany w sieci WOOK. Ich celem jest poszerzenie grupy docelowej, a także przygotowanie tego konceptu do rozwoju. Nasi stali goście będą mogli w dalszym ciągu delektować się tradycyjnymi daniami chińskimi, które stały się znakiem rozpoznawczym WOOKa. Kulinarna Azja ma jednak do zaoferowania bardzo wiele, a jej poszczególne odmiany, jak na przykład kuchnia tajska, mają duże grono zwolenników. Dlatego postanowiliśmy rozszerzyć ofertę o propozycje spoza Państwa Środka. Równocześnie do menu weszła cała grupa dań przeznaczonych dla osób, które lubią kuchnię zachodnią, ale nie zamykają się na orientalne smaki – opowiada Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.

Nowe propozycje kulinarne pojawiły się w kilku sekcjach menu. Do karty weszła też całkowicie nowa grupa dań pod hasłem „Inspiracje Azji”, w której znajdują się dania bliższe kuchni europejskiej, jednak przygotowane na sposób dalekowschodni, np. filet z kurczaka na lotosie, pstrąg po azjatycku, filet z kaczki z żeberkami w sosie ciemnym czy stek po azjatycku z wołowiną w sosie ostrygowym. Nową pozycją w menu są także sałaty – z mango i krewetkami oraz z mango i kurczakiem. Do wypróbowania nowych propozycji kulinarnych gości zachęca promocja, w ramach której do dań oznaczonych w menu jako „Nowość” dodawany jest napój lodowy 0,5l lub napój Pepsi 0,3l w prezencie.

Zmiany w WOOKu dotyczą również sposobu serwowania potraw. Część z nich, zwłaszcza dania z części „Inspiracje Azji”, jest podawana na dużych talerzach razem z dodatkami. Dania z sekcji „Drób”, „Wieprzowina” i „Wołowina” mają formę zestawu składającego się z trzech miseczek z mięsem, ryżem oraz surówką. Wiele z nich to „bestsellery” z dotychczasowej karty.

Razem z wejściem nowej oferty zmieniły się także elementy wizualne – karta dań ma teraz nową szatę graficzną, która bazuje na jasnych barwach, odchodząc od dotychczasowej, czerwono-czarnej, kolorystyki. Podobne zmiany będą dotyczyły grafiki na stronie internetowej sieci – www.wook.pl oraz w materiałach promocyjnych. Zmieni się również ubiór kelnerów – do czarnego stroju będą oni nosić czerwone szelki.

Nowa oferta wraz z promocją objęły całą sieć restauracji WOOK, która obecnie liczy 7 restauracji. Lokale pod tym szyldem mieszczą się w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Gdańsku, Wrocławiu i Legnicy.