Rational świętuje 20 lat w Polsce – rozwój zespołu, technologii i obsługi klienta

Aktualności

Rational świętuje 20 lat w Polsce – rozwój zespołu, technologii i obsługi klienta

12 czerwca 2025

Firma Rational obchodzi 20-lecie działalności na rynku polskim. Dwie dekady dynamicznego rozwoju, inwestycji w ludzi, technologię i obsługę klienta zaowocowały silną pozycją rynkową i zaufaniem tysięcy szefów kuchni w całym kraju.

Od momentu rozpoczęcia działalności w Polsce w 2005 r., Rational nieustannie wspiera profesjonalistów w kuchniach gastronomicznych, oferując innowacyjne rozwiązania. Przez lata firma nie tylko rozwijała swoją ofertę produktową, ale również budowała zespół, który dziś liczy 21 wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Dla porównania – w 2010 roku polski oddział tworzyło zaledwie 10 osób.

Za nami 20 lat intensywnej pracy, ale i ogromnej satysfakcji. Sukces w Polsce to efekt zaufania naszych klientów oraz zaangażowania zespołu, który przez lata rozwijał się zarówno liczebnie, jak i kompetencyjnie. Stawiamy na partnerstwo i realne wsparcie kuchni – od pierwszego dnia współpracy – mówi Maciej Wroński, Dyrektor Zarządzający Rational Polska.

Z biegiem lat firma przekształciła się z dostawcy sprzętu w kompleksowego partnera gastronomii. Obsługa klienta ewoluowała – dziś to nie tylko sprzedaż, ale także doradztwo kulinarne, szkolenia, prezentacje urządzeń na żywo, wsparcie techniczne i pełna opieka posprzedażowa. Rational intensywnie inwestuje w rozwój cyfrowych narzędzi wspierających kuchnie oraz stale podnosi jakość serwisu i dostępność szkoleń w całej Polsce.

W ostatnich latach firma koncentrowała się na realizacji celów związanych z efektywnością energetyczną, oszczędnością surowców i zrównoważonym rozwojem. Aktywnie wspiera swoich klientów w dążeniu do maksymalizacji wydajności kuchni przy jednoczesnym minimalizowaniu kosztów i strat.

Z okazji jubileuszu firma zapowiada dalszy rozwój obecności lokalnej, w tym wzmocnienie współpracy z dystrybutorami, rozbudowę zespołu doradców kulinarnych oraz rozwijanie oferty edukacyjnej i pokazów Live Cooking w całej Polsce.

Patrzymy w przyszłość z entuzjazmem. Naszym celem jest nie tylko dalszy wzrost udziału w rynku, ale przede wszystkim – dalsze wspieranie kucharzy i menedżerów gastronomii w ich codziennych wyzwaniach. Chcemy być ich naturalnym wyborem – zaufanym partnerem na każdym etapie pracy w kuchni – dodaje Maciej Wroński.

 

 

oprac.: K. Walkowiak