Kolejną polską siecią restauracji, która odważnie zwiększa udział dań bezmięsnych w swojej ofercie jest North Fish. Z początkiem czerwca klienci 43 restauracji w całym kraju będą mogli spróbować dań z roślinnymi nuggetsami i bezmięsnym burgerem.
Oferta restauracji North Fish wzbogaci się o roślinne pozycje, które pojawią się w restauracjach pod marką North Vege. Dania opierać się będą na nuggetsach i burgerach na bazie mieszanki białka roślinnego, głównie soi i grochu. Nowe bezmięsne pozycje w daniach North Fish opracowane zostały przy wsparciu zespołu RoślinnieJemy, a czerwcowy roślinny debiut zapowiada dalszą współpracę w najbliższych miesiącach, także przy daniach, które bazować będą na roślinnych alternatywach ryb.
W menu North Fish można znaleźć nie tylko ryby i owoce morza, ale również ciekawą ofertę roślinną. Dla wielu restauracji tzw. oferta vege jest elementem do odznaczenia z listy „must have”. Dla North Fish to naturalny etap ewolucji menu. Wierzymy, że to, co dzisiaj jest alternatywą dla mięsa, jutro je zastąpi. Nasze panierowane boczniaki zostały wyróżnione w Plebiscycie RoślinnieJemy. Zajęły 3 miejsce jako najlepszy debiut roślinny 2021. Wsłuchujemy się w oczekiwania naszych klientów i już od czerwca, obok typowej kampanii opartej o ryby (Summer Time), wprowadzamy kompletną ofertę roślinną pod nazwą North Vege. To oferta skierowana do tych, którzy nie jedzą mięsa, do tych którzy lubią ciekawe smaki, oraz do tych, którzy lubią „ten mięsny smak”, ale gotowi są na jego wersję roślinną. To wszystko w przystępnych cenach, w wersji na miejscu, na wynos, w delivery. Jesteśmy bardzo ciekawi reakcji naszych klientów i gotowi na następne kroki w kierunku oferty roślinnej. Zapraszamy serdecznie do North Fish – mówi Tomasz Rurarz, dyrektor ds. marketingu i rozwoju biznesu North Food Polska.
Według danych przedstawionych przez Pyszne.pl aż 60% Polaków twierdzi, że obecnie coraz łatwiej jest sięgać po dania roślinne. Jednocześnie, dla 24% postrzega wyższą cenę roślinnego jedzenia jako barierę do częstszego zwracania się w stronę kuchni roślinnej. Bogata bezmięsna oferta North Fish, szeroka dostępność, a także ceny nieodbiegające od pozostałych pozycji dostępnych w sieci dobrze wpisują się w rzeczywiste potrzeby osób, które dotychczas miały być może mniej motywacji, by zainteresować się roślinnym jedzeniem.
Rozbudowywanie oferty dań roślinnych w North Fish to szansa na zapoznanie się z pyszną kuchnią roślinną w wygodnym wydaniu dla osób, które dotychczas nie miały, lub miały ograniczone możliwości poznawania roślinnych smaków – podkreśla Maciej Otrębski, strategic partnerships manager w Roślinniejemy – Dostępność opcji roślinnych w food courtach galerii handlowych zwiększa się znacząco dzięki innowacyjnym działaniom North Fish – dodaje.
Część pozycji, które pojawią się w North Fish, jest w pełni roślinna, a 4 nowe opcje są wegetariańskie, ze względu na dodatek majonezu i sera sałatkowego – sieć już teraz zadeklarowała dalsze prace nad kolejnymi w pełni roślinnymi daniami.